2013. augusztus 17., szombat

Újabb díj

Helló!:)

Hát,nem is tudom,hogy hol kezdjem.Nagyon régen írtam,aminek az az oka,hogy nem volt túl sok időm,akárhogyis próbáltam időt szakítani az írásra.Szeretnék köszönetet mondani Petrának,akitől megkaptam az újabb díjamat,amit nem hiszem,hogy megérdemlk,ennyi késés után.:(
XoXo Vicky




Szabályok
1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek
 
 
 
 
11 dolog rólam:
 
1. Barna lesz a hajam
2. Nem várom a nyolcadikat,mert kissé félek,hogy mi lesz az után
3. Nehezen illeszkedek be
4. Mostanában egyre több Cher Lloyd-ot hallgatok
5. Szerencsére idén még nem égtem le
6. Életem (eddigi) legrosszabb táborában voltam
7. Bele fogok mostanában húzni a részek írásába! (Ígérem!)
8. Várom,hogy végre betöltsem a 15-öt :))
9. Kedvenc dalom: Jessie J - WILD
10. Anyuval töltött csajos napokat szeretem a legjobban :)))
11. Többet nem tudok :D
 
 
 
Válaszolj a kérdésekre!
 
 
 
 
1. Olvastad már valamelyik történetem//blogom?
- Nem.:(

2. Ha igen, mi a véleményed róla?
- Mivel nem olvastam fogalmam sincs róla.
 
3. Ha nem, akkor tervezed?
- Igen.:)

4. Panda vagy koala maci?
-Panda.^^
5. Kedvenc sajtod?
-Mindegyiket szeretem.:D

6. Szerinted aranyosak az albínó egerek?
-Hát,én mindegyik rágcsálótól félek,ha ciki,ha nem.

7. Ha tehetnéd tartanál a szobádban elefántot?
-Leszakadna az emelet.:DD

8. Mit szólnál, ha egy energiatakarékos izzó megkérné a kezed?
-Kinevetném.:D
9. Volt már olyan, hogy megszagoltad a plafont?
-Nem.:DD

10. Milyen zsebkendő márkát használsz?
-Zewa-t.:)
11. A kérdéseim alapján milyennek gondolsz engem?
-Kedvesnek,és jó humorúnak.:))
 
 
11 kérdés:
 
1. Kedvenc sorozat?
2. Kedvenc számod?
3. Kedvenc dalod?
4. Hanyadik blogodat írod?
5. Milyen napod volt?
6. Kedvenc évszak?
7. Vált már valóra valamelyik álmod?
8. Olvastad SZJG-t?
9. Csalódtál már valakiben?
10. Kedvenc könyved?
11. A  könyvet, blogot, filmet a borítója alapján szoktad megítélni?
 
11 embernek küld tovább
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése