2013. augusztus 30., péntek

II. kötet 7.fejezet: Elég egyértelmű

Ahoj!:D

Elérkeztünk egy olyan részhez,aminél ki kellene tenni a piros 18-as karikát.;)) Hogy miért? az majd a történetből kiderül!:) Köszönöm az előző részhez érkezett kommenteket,és a több mint 15 ezres (!!) nézettséget! Szuperek vagytok!!:) Kellemes olvasást kívánok a részhez,és a végén kommenteljetek!;)

XoXo Vicky




Amint a klubba értünk,izgatottan mentünk be a srácokkal együtt a szórakozó helyre.Mielőtt beléptem volna,Liam magához rántott,és összevont szemöldökkel nézett rám.
-Van olyan dolog,amit nem mondtál el? - Kérdezte kíváncsian.
-Nem,nincs - vágtam rá fejemet rázva. - És neked? - Kérdeztem vissza társalogva.
-Nincs - mondta értetlenül,majd beléptünk a hangos zenétől dübörgő helyre.Vigyorogva mentem a bárpulthoz,ahol kértem egy furcsa nevű koktélt,és miután megkaptam az italomat,halvány mosollyal az arcomon néztem a táncparketten táncoló Harry-Fearne párost.Hihetetlen,eddig Fear senkivel sem volt hajlandó táncolni,de pont Harryvel,így még furcsább.
-Mit nézünk? - Ült le mellém hirtelen Zayn.
-Feart és Harryt - mutattam a táncoló emberekre. - Tényleg,Camet nem láttad? - Kérdeztem felkapva a fejemet.
-Éppen Niallel nyelik le egymást - mondta elmerengve,amin hangosan felnevettem. - Mit iszol? - Kérdezte témát váltva.
-Valami lehetetlen nevű italt - mondtam vigyorogva,amire most ő nevetett fel magát.Amikor meghallottam a kedvenc dalomat,felkaptam a fejemet,és Zaynre néztem. - Ez a kedvencem - mondtam mosolyogva,majd visszatértem az alkoholomhoz.
-Szabad egy táncra? - Kérdezte meghajolva előttem,miközben ő ezerrel vigyorgott.
-Persze - fogadtam el a kezét,amit nekem nyújtott.A legtávolabbi sarkoba húzódva táncoltunk a zenére.Zayn a kezeit a derekamra helyezte,és szoroan magához húzott,míg én a kezeimet a nyakán át kulcsoltam össze.Lehet,hogy nem éppen erre a számra kellett volna lassúznunk,de a pillanat a lényeg.Fogalmam sincs,hogy mi ütött belém,de egyre jobban kívántam a velem táncoló fiút.
-Tudod,nagyon jól áll ez a ruha - suttogta rekedtesen a fülembe,amire én elpirultam.Hirtelen a kezei lejjebb csúsztak,és egy kicsit megmarkolta a fenekemet,amire én halkan felnyögtem. - Hmm - dörmögte a fülembe,és a szemei sötétebbek lettek.Szó nélkül húztam a fejét magamhoz,és csókoltam meg,amit ő azonnal viszonzott. - Mi lenne,ha elmennénk? - Kérdezte a csók után,mire én válaszul bólintottam egyet,és a hátsó kijáraton kiosontunk.Kézenfogva mentünk végig az utcán,míg nem értünk el a liftig,amibe mikor beszálltunk,szinte azonnal egymásnak estünk.A combomnál fogva felemelt,és a lift falának nyomva csókoltuk tovább egymást.Sűrű fekete hajába túrva egyre jobban izgattam fel őt,miközben ő a combomat simogatta meleg kezével,amivel pedig ő izgatott engem.
-Akarlak - nyögtem a fülébe,amitől mégjobban beindult.A heves csókunkat a lift csengése szakította félbe.Lihegve váltunk el egymástól,és mentünk be az ő szobájába,hiszen az volt közelebb.Ahogyan beértünk a helyiségbe,újra egymásnak estünk.Szó nélkül letett az ágyra,és felém kerekedve,elkezdte végigcsókolni a nyakamat,amire én csak halk sóhajokkal reagáltam.A ruhám cipzárja beakadt,így nem tudott tovább "haladni".
-Veszek egy újat - motyogta a fülembe,amit nem értettem,de ő válaszul csak letépte rólam a ruhát.Szó szerint.Kuncogva hagytam,hogy kényeztessen tovább,amíg le nem ért a gyengepontomhoz.A lepedőbe markolva elégeltem meg,hogy a rajtam fekvő énekes ujjaival kényeztett.Hangosan nyögdécselve engedtem az élvezetnek,ami végül bekövetkezett.
-Zayn! - Sikoltottam fel,mikor az ujjai köré élveztem.Vigyorgó fejét látva,magamhoz húztam.és egy csókot nyomtam a szájára,majd fordítottam a helyzetünkön.Lassan húztam le róla a nadrágját,és (az idő közben megvált) pólójához dobtam azt.Látva dudorodó férfiasságát a boxerén keresztül,kuncogva néztem fel rá.
-Ne kínozz - mondta kérlelően,mire én egy rántással leszedtem róla a fehérneműt.Lassú,kínzó mozdulatokkal simítottam végig a féltett pontján,és a számba vettem azt.A fiú lehunyt szemekkel élvezte a helyzetet,és mikor már készen állt,kaján mosollyal az arcán kerekedett felém,és nézett mélyen a szemembe. - Biztos,hogy akarod? - Kérdezte egyenletlen levegővétellel,miközben az óvszert magára húzta.
-Ha nem akarnám,nem lennék itt - forgattam meg a szemeimet,mikor egy erős lökést éreztem meg alulról. - Rohadt nagy vagy! - Nyögtem fel egy nagyot,mikor belém hatolt.
-Te meg szűk - mondta a nyakamba lihegve,és mikor úgy érezte,hogy jobb,lassú mozdulatokkal mozgott bennem,ami egyre jobban gyorsult fel.Nyögéseink,és káromkodásaink töltötték be a szobát,ami egy idő után elhalkult.Zayn legördült rólam,és szapora levegővétellel feküdtünk egymás mellett.
-Akkor most,hogyan tovább? - Kérdeztem mikor már szóhoz tudtam jutni.
-Szerintem elég egyértelmű - mondta a szemembe mosolyogva.
-Nekem nem - mondtam kuncogva,miközben ő egyre közelebb húzott magához. - Zayn,meg kell beszelnünk néhány dolgot - mondtam már komolyabban.
-Holnap nem lehetne? - Kérdezte nagy szemekkel,aminek valahogy nem tudtam ellenállni,így egy nagyot bólintottam.
 
*Másnap reggel*
 
Úgy éreztem,mintha valaki bámulna engem,így inkább mégjobban összeszorítottam a szemeimet,míg nem éreztem meg egy puha kezet az arcomon,ami óvatosan simogat.Álmosan pislogva nyitottam ki a szemeimet,amikor megpillantottam a velem szemben mosolygó Zaynt.
-Jó reggelt - mondta rekedt hangon,és egy apró csókot nyomott az ajkaimra.
-Neked is - mondtam halkan,és közelebb csúsztam hozzá,míg nem dörömbölt valaki az ajtaján.Ijedten néztünk egymásra,hogy most mit is tegyünk.
-Menj be a fürdőbe - mondta halkan suttogva,mire én bólintottam egyet,és ahogyan álltam fel,húztam magammal a takarót,hiszen nem volt rajtam semmi. - Hova viszed a takarót? - Kérdezte értetlenül,de még mindig suttogva.
-Nem fogok meztelenül előtted sétálni - mondtam mérgesen,miközben a ruháimat szedtem fel a földről.
-Láttalak már meztelenül - mondta értetlenül,de arcán ott volt a huncut mosoly.Szemforgatva dobtam hozzá a boxerét,ami a kezembe akadt,és szó nélkül léptem be a fürdőbe.Az ajtónak dőlve mosolyogtam mint egy idióta.Hihetetlen,hogy pár napja,még egy kanál vízbe is  meg tudtam volna folytani,erre most itt állok,egy nagy takaróval magam köré tekerve,és a tegnap estét játszom vissza,folyton folyvást,amitől megborzongok.Érdeklődve hallgattam a párbeszédet,azzal az idegennel,aki berontott hozzánk.
-Haver,mit akarsz? - Hallottam meg Zayn hangját.
-Csak jöttem kérdezni,hogy mit veszel Liam szülinapjára? - Hallottam meg most Louis hangját. - Tényleg mi történt tegnap?Nem találtunk,pedig szerettük volna,ha innál velünk valamit - mondta értetlenül Lou.Fejemet fogva kezdtem el gondolkozni azon,hogy mit vegyek a bátyámnak.
-Ma mentem volna körbenézni néhány boltot - mondta hazudva Zayn,amin elmosolyodtam. - Amúgy nem bírtam ott maradni,fájt a fejem - hazudott tovább,ami miatt be kellett fognom a számat,nehogy hangosan elnevessem magamat.
-Ja,gondolom - mondta cinikusan Louis. - Gwent nem láttad?Tegnap este őt sem láttam - mondta kíváncsian.
-Fogalmam sincs - mondta sóhajtva a fekete hajú srác. - Viszont,fel szeretnék öltözni,ha nem lenne probléma - mondta ezzel kiterelgetve a vicces kedvű banda társát. - Kijöhetsz - szólt be nekem,mire én nevetve jöttem ki a fürdőszobából.
-Hihetetlenül bénán hazudsz - öleltem meg nevetve. - Viszont most megyek készülődni,mert kéne vennem valamit az ökör bátyámnak - mondtam szemforgatva.
-Mehetnénk együtt - nyomott puszit a fejemre.
-Ahogyan ismerem a csajokat,még ők sem vették meg az ajándékot - mondtam gondterhelten. - De,ma muszáj beszélnünk - mondtam komolyan a szemébe nézve,és egy utolsó csókot nyomva a szájára,felkaptam magamra egy pólót,és az egyik boxerét,majd kiléptem az ajtón,ügyelve arra,hogy ne vegyen észre senki,míg nem értem be a saját szobámba.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett :D !!!!
    Siess a kövivel a másik blogodra is :)
    Puszi <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Szentég!Hihetetlen rész lett :D Rettenetesen várom a folytatást,szóval siess a következővel! ♥

    VálaszTörlés
  3. OMG Végre :P írtó jó lett :) Siess a kövivel :D *.*

    VálaszTörlés
  4. Végre:))) Imádom,gyorsan hozd a kövit:)

    VálaszTörlés
  5. Köviit gyorsan nagyon jó lett :) imádom. a blogod egyszerűen fantasztikus :) Nagyon jól írsz :) Hamar köviit :)
    Puszi és Pacsi:Marcsi <3

    VálaszTörlés