2013. augusztus 28., szerda

II. kötet 6.fejezet: "Csak egy figyelmes gesztus..."

Helló!:D

Mint látjátok,megérkeztem a hatodik fejezettel (milyen meglepő...?:D),amiben néhány érdekesség lesz,de ahhoz képest,hogy talán kicsit rövidebb,szerintem tartalmas.:) Tudom,hamar hoztam a részt (ezen a napon már a második!:)) De nem baj,szerintem.:D A következő részben kiderül,hogy miért is kezdődik olyan érdekesen az este...,de mindent a maga idejében!:) Viszont arra kérnélek titeket,hogy ha szeretitek a "firkálmányaimat",akkor nézzetekbe IDE,és hagyjatok kommenteket! A részhez kellemes olvasást kívánok,és kommenteljetek a végén.Ja,és kíváncsi vagyok a tippetekre,hogy miért is lesz annyira érdekes az este!;)

XoXo Vicky





*Gwendolyn Crine szemszöge*

Izgatottan vártam,hogy végre Párizsba érjünk,mert régen voltam már itthon.
-Nyugi,nemsokára oda érünk - próbált lenyugtatni Liam mosolyogva,de nem sikerült.
-Jó,de annyira izgatott vagyok! - Mondtam felpörögve,amin elnevette magát.Amikor végre leszállt a gép,vigyorogva szálltunk ki a gépből a lányokkal,és indultunk ki a terminálból.Fél szemmel Harryre sandítottam,aki halványan bólintott egyet. - Fear,mit szólnál,ha kicsit körbe néznénk? - Kérdeztem felvont szemöldökkel a lányt.
-Ha nem lenne probléma én is megyek - szólt közbe Zayn,amire én elkerekedett szemekkel néztem a mosolygó fiúra. - Elvégre,sosem voltam Párizsban - mondta szemforgatva.
-Legyen - vont vállat lazán Fearne.A srácok a bőröndjeinket bepakolták a kocsiba,és már ott sem voltak.Hitetlenül mentem végig Párizs utcáin,a két emberrel,míg nem értünk el egy virágos bódéhoz.
-De,gyönyörű! - Néztem az egyik rózsára,ami tényleg mese szép volt.Fearne is ámulattal csodálta a növényt,míg nem a fekete hajú srác elvett két szál rózsát,és egy-egyet a kezünkbe nyomott,majd miután kifizette,elindultunk  tovább.Én egy kicsit sokkot kaptam,hiszen az öcsémen kívül senki mástól nem kaptam virágot. - Köszönöm - motyogtam szemlesütve a fiúnak,aki halványan elmosolyodott.
-Megmutassuk,hogy milyeneket firkáltunk annó,a házak oldalára? - Kérdezte Fearne ezzel megtörve a közénk beálló kínos csendet.
-Persze - Mondta Zayn vigyorogva.Amikor odaértünk ahhoz a falhoz,aminek az oldalát még régebben szét firkáltuk.  - Az igen! - Mondta elismerően,miközben a falat fürkészte.Mosolyogva pacsiztunk össze Fearral,és néztük tovább a hüledező srácot. - Van valahol egy palack? - Kérdezte felvont szemöldökkel,mire Fear a kezébe nyomott egy félig kifogyott festéket.Nos,igen,régóta nem voltunk itt,de valamikor szoktak idejönni emberek,akik a nagy firkálgatásokban itthagyják néhány holmijukat.A dalospacsirta cifra betűkkel írta fel a falra,hogy "This Is Us".Szépre sikeredett művét egy önelégült mosollyal tudott le.
-Ne bízd el magad - mondtam gúnyosan,és alá firkáltam ugyan azt a szöveget,csak más stílusban,ami szerintem sokkal jobbra sikeredett mint Zayn-é. - Így kell ezt csinálni - kacsintottam a ledöbbent fiúra,mikor megrezdült a telefonom a zsebemben.Érdeklődve nyitottam meg az sms-t,amiben Harry üzenete volt,hogy visszamehetünk.Halványan biccentettem egyet az előttem álló énekesnek,aki megkönnyebbülten sóhajtott fel. - Szerintem menjünk vissza,mert kezd besötétedni - mondtam felnézve az égre,amire mindannyian egy bólintással válaszoltak.Amikor visszaértünk a hotelba,a többiek bújkáló mosollyal nézték a kezemben levő virágot,és a mellettem álló fiút,aki csak szikrázó szemekkel nézett vissza rájuk.Liam értetlenül fürkészte Danielle arcát,aki vigyorogva nézett a szemembe.Amikor a többiek elindultak a lift irányába,én kis ideig még álldogáltam az aulában,míg nem szólalt meg egy hang mellőlem.
-Volt csók? - Kérdezte Eleanor,amire én kérdőn fordultam felé.
-Mi? - Kérdeztem vissza értetlenül,mire ő a kezemben levő rózsára bökött. - Ez csak egy figyelmes gesztus - mondtam egyszerűen,de mindketten tudtuk,hogy hazudok.  - Kérlek ne szólj senkinek - mondtam neki könyörgő tekintettel.
-Nem állt szándékomban - mosolyodott el szélesen. - Ma este lemegyünk bulizni,úgyhogy egy óra múlva legyetek itt - kacsintott rám,és már ott sem volt.Szemforgatva mentem be a szobámba ahol mosolyogva tettem le a rózsát az asztalra,majd nekiláttam ruhát keresni.Amikor a hetedik ruhát emeltem ki a bőröndből,idegesen dobáltam szét a ruhákat,amik közül egyik sem volt olyan,ami megfelelő lett volna.Amíg meg nem pillantottam azt a ruhát,amit régóta kerestem.Miután magamra rángattam a ruhát,és a hozzá való cipőt,egy gyors sminkelés után már lent is voltam a többieknél.Liam,és a mellette álló fekete hajú énekes is valósággal eltátotta a száját,amin elmosolyodtam. - Indulhatunk? - Kérdezte El izgatottan,mire mindenki bólintott egyet.
-Jól nézel ki - motyogta Zayn,mikor elmentem mellette.A bók halltára nem kicsit pirultam el...Fejemet lehajtva,és kerülve a tekintetét,mentem a lányokhoz,akik vigyorgva néztek engem.
-Egy szót se! - Mondtam mérgesen,mert láttam,hogy megjegyzést szeretnének fűzni az egészhez.
-Értettük - mondták nevetve,és elkezdődhetett az érdekes este...

2 megjegyzés:

  1. Imááádom!! És Gwen a baleset óta nem bunkózik!! Gyoran kövitŰ!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett gyorsan kövit !!!! :D <3 <3 <3

    VálaszTörlés