2013. augusztus 27., kedd

Díj!:D

Sziasztok!!:)

Nem,most nem résszel jöttem (az majd később jön;)),hanem egy díjjal,amit Betty-nek köszönhetek!:)



 



1. Válaszolj a kérdésekre
2. Írj magadról 10 dolgot
3. Tegyél fel 10 kérdést küld tovább 10 embernek


10 dolog rólam:

1. Ma megyünk a suliba a tankönyvekért.
2. Még mindig nincs tolltartóm.:D
3. Szőkére szeretném festeni a hajamat(nagy elhatározás*).:D
4. A bátyámmal mi ketten vagyunk a legszerencsétlenebbek.:))
5. Nagyon szeretem írni a blogomat.
6. Esztergom mellett lakom,de Pestre járok suliba.
7. Olly Murs Right Place,Right Time a hangulat zeném.Mármint jelenleg ez az,ami illik a motani "állapotomhoz".
8. Utálom ezt a borongós időt,de legalább apuval tarthatunk egy "DVD maratont".:)
9. Hamar eltelt a nyár,de szerintem nem ép ez volt a legjobb...
10. Több nem jutott eszembe,bocsi.



10 válasz:

1. Belegondoltál már,hogy milyen nehéz megfogalmazni az első kérdést? 

-Bele,azért is tart sokáig,mert nem tudom néha,hogy mi írjak.

2. Elképzelted már,hogy a blogod valóra válik,és te vagy benne a főszereplő?

-Igazából amikor írom a blogot,a főszereplő szemszögéből írom,így olyan,mintha én lennék benne a főszereplő.

3. The Wanted vagy One Direction?

-Na igen,az örökös kérdés.Az a baj (vagy kinek mi),hogy én mindkettőt szeretem.Jó énekes bandának tartom mindkettőt,úgyhogy nagyon nem tudok dönteni.

4. Kedvenc helyed,ahol eddig jártál?

-Országban Görögországot mondanám.:))

5. Szoktál zenét hallgatni írás közben?

-Igen.

6. Kedvenc dalod?

-Olly Murs - Right Place,Right Time

7. Legviccesebb sulis élményed?

-Háát,ebből van egy pár,de talán az egyik legviccesebb az volt,amikor annyira siettem fel a terembe,hogy akkorát estem,amitől szerintem a farcsontom biztos,hogy elrepedt.:D Ráadásul késtem is az óráról,amiért megkaptam a lecseszésemet...

8. Van legjobb barátnőd,akivel mindent megbeszéltek,és a szabad időd nagyrészét vele töltöd?

-Van.:) Születésem óta ismerem,és olyan mintha ikrek lennénk.:D

9. Elolvastad valaha az egyik kötelező olvasmányt?

-Őszintén?Nem.Mindig csak az olvasónaplókat.:D

10. Van Twittered?

-Nincs.



10 Kérdés:

1.Jó volt az idei nyarad?
2.Mi a kedvenc könyved?
3.Kedvenc meséd?
4.Melyik blogot olvastad legutóbb?
5.Legviccesebb élményed?
6.Olvasod a blogom?
7.Sportolsz valamit?
8.Mi a hobbid?
9.Kedvenc sorozat?
10.És nem tudok többet :D


Küldöm:

Ashley Bo
Bridget
Petra
Alexis Bumm

1 megjegyzés: