2013. július 4., csütörtök

Díj VIII. - IX.

Sziasztok!!:))

Nagyon szépen köszönöm a díjakat Timi :] -nek,és Mia -nak!:)) Bocsánat,hogy késve,de kitettem a díjakat!:))


 
 
1.Írj magadról 11. dolgot!
2.Kérdésekre válaszolni!
3.11 kérdést feltenni!
4.Küldd tovább pár embernek!
 
 
1.11. dolog rólam:
 
1. Ma apunak segítettem.
2. Három bátyám van.
3. Szeretem a palacsintát (nagyon *-*).
4. Végre jó barna vagyok.:D
5. Várom már,hogy végre fodrászhoz menjek.
6. Próbálom rávenni magam a reggeli futásokra.:D
7. Kedvenc könyvem a TrueBlood,és az Enigmát szeretném kiolvasni majd.
8. Egy dolog amiben hasonlítok anyura,az csakis a szemem,amúgy meg  tiszta apu vagyok.:D
9. Félek a bogaraktól,és a hüllőktől.
10. Kedvenc énekesem Demi Lovato,és Cher Lloyd.
11. Szeptemberbe megyek nyolcadikba.:)
 
2. Válaszolj a kérdésekre!
 
1. Mi a kedvenc időtöltésed?
 
 
2. Van háziállatod?
-Van
 
3.Mi szeretnél majd lenni?
-Mindenképpen a média szakban szeretnék elhelyezkedni.:)
 
4. Mi a kedvenc tantárgyad?
-Német.
 
5. Van valami olyan tárgyad,amit a szerencsédhez köthetsz?
-Van,kettő is.Az egyiket az egyik barátomtól kaptam gyűrű,a másik pedig a bátyámtól kapott órám.:)
 
6. Directioner vagy?
-Az vagyok,de nem olyan "fajta" aki ha meglátná őket az utcán,akkor elsírja magát,hanem inkább az a visszafogottabb.:)
 
7. Mi késztetett arra,hogy írni kezdj?
-Igazából elképzeltem a sztorit magamba,amit anyunak mondtam el,aki bíztatott,hogy érdemes lenne megnyitnom egy blogot,amiben leírhatom ezeket.
 
8. Van kedvenc idézeted? Ha igen,mi az?
-"Az igaz barát,tudja milyen vagy,és mégis felvállal az ismerősei előtt."
 
9. Ha bármilyen várost választhatsz,ahol élhetnél,akkor mit választhatsz?
-Párizsba szívesen költöznék.:)
 
10. Mi az ami nélkül biztos nem indulsz el otthonról?
-Telefon,rágó.
 
11. Mi a véleményed a blogomról?
-Nekem nagyon tetszik,mert egyedi történetet találtál ki.:)
 
 
3.Kérdéseim:
 
1. Szoktál sportot nézni?Ha igen,mit?
2. Ki bíztat téged az írsára?
3. Mióta írod a blogodat?
4. Milyen nyelven beszélsz?
5. Kedvenc magyar dalod?
6. Példaképed?
7. Mi a véleményed a blogomról?
8. Kedvenc színed?
9. Mit tervezel a nyárra (vagy a maradék részében:D)?
10. Van házi állatod?
11. Nem tudok többet.:D
 
 
Akiknek küldöm:
 
 
 
 
 
 
 
1.Írj magadról 11. dolgot!
2.Válaszolj a kérdésekre!
3.Írj 11. kérdést!
4.Küldd tovább pár embernek!
 
 
2. Válaszolj a kérdésekre!
 
1. Ki szoktad lakkozni a körmödet?
-Igen,de most mondjuk nincsen rajtam lakk.:)
 
2. Milyen filmeket szeretsz leginkább?
-Vígjátékokat,és az akció filmeket.
 
3. Van olyan (rossz) szokásod,amiról le szeretnél szokni?
-Nem hiszem.
 
4. Türelmes típus vagy?
-Igen.
 
5. Mit csinálsz egy nagyon fárasztó nap után?
-Ledőlök a kertben a nyugágyra,és napozok.:)
 
6. Kiben bízol meg a legjobban?
-A családomban,de anyu az,akivel mindent megbeszeélek,és a legjobb barátnőmben.:)
 
7. Mi a kedvenc helyed Magyarországon?
-A baj,hogy nagyon édesszájú vagyok,így a cukrászdákat szeretem nagyon.:D
 
8. Melyik a kedvenc rajzfilmed?
-Phineas & Ferb,SuperDod,Magyar népmesék.:)
 
9. Élnél külföldön?
-Igen.
 
10. Ha igen,hol?
-Franciaország,Párizs,de Olaszországot is szívesen megnézném.:)
 
11. Van kedvenc magyar dalod?
-Magna Cum Laude - Pálinka dal (hirtelen ez jutott eszembe :D)
 
 
11. Kérdés:
1. Szoktál sportot nézni?Ha igen,mit?
2. Ki bíztat téged az írsára?
3. Mióta írod a blogodat?
4. Milyen nyelven beszélsz?
5. Kedvenc magyar dalod?
6. Példaképed?
7. Mi a véleményed a blogomról?
8. Kedvenc színed?
9. Mit tervezel a nyárra (vagy a maradék részében:D)?
10. Van házi állatod?
11. Nem tudok többet.:D
 
 
Akiknek küldöm:
http://directionerke.blogspot.com/

 

1 megjegyzés:

  1. Basszus a 11 dolgot olvasva annyira hasonlítasz rám:D (vagy én rád vagy mi) Három báty, jövőre nyolcadik, szemeden kívül apukádra hasonlítasz :)

    VálaszTörlés