2013. július 16., kedd

37.fejezet: Rejtélyes álom

Helló!:)

Lenne néhány hírem!:))
1. Bocsánat,hogyha rövidnek találtok néhány részt,de próbálom a legjobbat nyújtani nektek.
2. Nemsokára tábor lesz nekem,ami miatt egy hétig nem leszek gép közelben.:/ Ígérem,hogy addig ahányszor csak tudok,hozok nektek részt,de augusztus 2.-tól 9.-ig nem tudok hozni részt! Sajnálom,de remélem nem csalódtatok/tok bennem!
3. Mint már annyiszor emlegettem a készülőben levő blogomat,bejelenteni valóm van ezzel kapcsolatosan...Megnyitotta kapuit!!:)) Link a végén kommenteljetek kérlek szépen titeket,mert csak onnan tudom,hogy érdemes-e olvasni!:)
Ennyit akartam a "fontosabb" dolgokról.:) A részről: Egy kis része lesz Zayn-nek,és arra kíváncsi vagyok,hogy szerintetek kit láthat álmában.:) Gwen újból megbízik Louis-ban,de Niall is benne lesz.;)

XoXo Vicky




Miután megnyugtattam Fearnet,hogy minden rendben van,kimentem a szobájából,egyenesen a folyosóra,ahol összefutottam Niallel.
-Gwen! - Jött utánam,de én azért sem álltam meg. - Megállnál egy kicsit? - Kérdezte kissé lihegve,gondolom lépcsőn jött.
-Nem - mondtam hátra sem nézve,mikor megragadta a karomat,és maga felé fordított.
-Kérlek! - Nézett rám könyörgő szemekkel.
-Átöltözök,aztán megbeszéljük - mondtam sóhajtva,mire ő bólintott egy aprót,aztán szó nélkül eleresztett.Gyorsan bementem a szobámba,és átvettem egy könnyű nyári ruhát. - Szóval? - Dőltem neki az ajtófélfának,miután készen lettem.
-Nem beszélhetnénk meg ezt mondjuk valami ital mellett? - Kérdezte nagy szemekkel,amire én sóhajtva bólintottam rá.Szó nélkül mentünk le a földszintre,és ültünk be a bár részlegbe. - Hogy vagy? - Próbált beszélgetni,de látva az arcomat inkább csöndben maradt.
-Nem csevegni jöttem,hanem kíváncsi vagyok,hogy mivel etetett be Cam - mondtam karba font karokkal.
-Gwen,nem az történt,amire te gondolsz!Mármint megtörtént,de nem úgy,ahogyan te gondolod - kezdett magyarázkodni. - Camille átjött sírva,hogy ő nem tud mit kezdeni ezzel a helyzettel,és nem bírja tovább.Megpróbáltam megnyugtatni,mikor megcsókolt,aztán jött a többi - mondta a végét elvörösödve.
-Niall,akkor sem magyarázat erre - ráztam meg a fejemet. - Camille mindig is azt mondta,hogy emlékezni szeretne a múltjára,és a gyerek korára,amire most meg lett volna a lehetősége,de ő elfutott előle - magyaráztam neki. - Nekünk sosem tudott beszélni erről,hiszen csakis a nevére emlékezett - mondtam tovább,ami érdekelte. - Az orvosok azt mondták,miután összejött a pénz egy kivizsgálásra,hogy amnéziája van.Az emlékezet kiesését csakis egy hang,egy illat,vagy bármi a múlttal kapcsolatban,tudja visszahozni - mondtam fejemet fogva.
-Értem - mondta elmerengve.
-És Matt lett volna az egyetlen esély erre,hogy visszahozza - mondtam kissé mérgesen. - Amúgy meg köszönöm,hogy elbizonytalanítottad - jegyeztem meg gúnyosan,és szó nélkül felálltam a székből.
-Gwen - nézett rám gondterhelten.
-Nem érdekel - néztem keményen a szemébe,majd hátat fordítva neki hagytam el a bárt.Mérgesen lépkedtem végig a folyosón,míg nem értem el a zene teremig,ahol meghallottam egy hangot.Nem mertem benyitni,így inkább némán hallgattam,ahogyan valaki énekel.A hangja lágy,de mégis erős volt,és érzelmekkel tele énekelt.Mosolyogva dőltem neki az ajtónak,és úgy hallgattam tovább a dalt.Semmilyen zene kíséret nem volt hozzá,csak magában egy gyönyörű hang.Amikor elhalkult,gyorsan elsiettem onnan,mielőtt még bárki is észre vehetett volna.Elgondolkozva sétáltam ki az épületből,és ültem le a homokba.Halvány mosollyal az arcomon néztem a hullámokat,amik mosták a partot,miközben azon gondolkoztam,hogy kinek lehetett olyan hangja,ami szinte lélegzet elállító...
 
*Zayn Malik szemszöge*
 
Sóhajtva ültem le a kanapéra,és csuktam be a szememet.Szinte minden este,elalvásnál az álmaimban megjelenik egy lány,aki mielőtt megfordulna,mindig felébredek.Tudom,hihetetlen ezt pont tőlem hallani,dehát nem tehetek róla...
-Zayn - szakította félbe a gondolat menetemet Perrie.Kíváncsian kaptam rá a fejemet,és találtam szembe magam a szőkeséggel. - Minden rendben? - Kérdezte mosolyogva,miközben hozzám bújt.
-Persze - mondtam mosolyogva,bár még magam sem voltam biztos ebben.
-Ismerlek.Szóval? - Nézett fel rám kék szemeivel.Most mondjam el,hogy egy másik lányról álmodozom?Ha elmondanám én járnék rosszabbul.
-Csak hiányzik a családom - tudtam le ennyivel,és próbáltam hitelesnek tűnni.
-Nekem is hiányoznak,de használjuk ki ezt a néhány hetet,mert utána nekem is el fog kezdődni a turném - mondta szomorúan.
-Igen,kihasználjuk... - mondtam halkan,elmerengve...
 
*Gwendolyn Crine szemszöge*
 
-Szép igaz? - Kérdezte tőlem egy hang,amit bárhonnan felismernék.Szemforgatva fordultam meg,és találtam szembe magam Louis-val.
-Miért jöttél? - Szólaltam meg halkan.
-Liam mondta,hogy itt leszel,gondoltam lejövök,és megnézlek - vont vállat. - Minden rendben? - Kérdezte leülve mellém.
-Őszintén?Nem - nevettem el magam kínosan. - Ha egy barátot visszakapok,a másikat elveszítem - magyaráztam hajamba túrva. - Jeremy bevallotta,hogy szerelmes volt belém,Camille pedig elküldi a bátyát,aztán lefekszik Niallel - mondtam megrázva a fejemet.
-Lefeküdt Niallel? - Kérdezte kerek szemekkel,mire én bólintottam egyet. - Legalább Niall kevesebbet fog nyavajogni,hogy mennyire szereti Camet - mondta halványan mosolyogva.
-Louis megértem,hogy szeretik egymást,de ne azon a napon tették volna meg - csóváltam a fejemet,amit nem értett.Röviden elmagyaráztam neki is azt,amit Niallnek,amit ő egy bólintással elégelt meg.
-Jogos a kiborulásod,de ha szeretik egymást,akkor nem tudnak parancsolni az érzéseiknek - magyarázta nekem. - Gwen,minden megoldódik - simított végig a karomon megnyugtatóan,amin elmosolyodtam.
-Remélem - mondtam felsóhajtva.
-Amúgy,Rosalinda felhívta Liamet - mondta hirtelen,amire felkaptam a fejemet. - Holnap egykor ruhapróba - mondta vigyorogva.
-Ahová ti nem jöttök - egészítettem ki a mondatot,mire ő megforgatta a szemeit. - El majd kielégíti a vágyaidat - kacsintottam rá nevetve,amin ő is elröhögte magát.
-Tényleg,nem tudod,hogy mi van Harryvel? - Kérdezte némi idő elteltével.
-Hogy érted? - Kérdeztem vissza értetlenül.
-Tegnap koncert előtt is Fearnet hozta szóba - magyarázott.
-Ha ez megnyugtat,ma futás közben hívott Fear,hogy gáz van,és mikor Harry megtudta,kissé aggódott miatta - meséltem el neki a délután történteket.
-Úgy látszik,szerelmes lett Hazza - vigyorodott el fülig Louis,amit én is megmosolyogtattam.

7 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó lett!! Remélem minél hamarabb jön a következő rész!! :D

    VálaszTörlés
  2. Lehet h rövid de legalább van tartalma és érdekes szerintem tudom h kit lát álmában Zayn ez a történet és egy másik dolog miatt ha jól gondolkodok akk logikus de mind1 majd kiderül :)

    VálaszTörlés
  3. szya imádtam siess a kövivel !!! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia :)) Nagyon tetszett a rész, és akit Zayn az álmaiban lát az...párárámpárám...dobpergés....majombőgés....GWEN!!!
    Nagyon örülök neki, hogy kibékült Gwen és Louis ^^ Siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
  5. :))) Viszont megmarad a kérdés,hogy kivel is szokott akkor Gwen beszélgetni az erkélyen :) Szerintetek?;)

    VálaszTörlés
  6. zaynel beszél szerintem , bár már nem biztos ( fogalmam sincsen , nem akkarod ma hozzni a kövit ??? :) plízz :)

    VálaszTörlés
  7. Fantörpikusanfantasztikus lett :)
    A titokzatos lány,akiről Zayn álmodik az szerintem Gwen.
    Az erkélyen pedig megfigyelhető Zayn és Gwen csevegése.(És igen,ez egy fogalom volt,kérem beírni egy tankönyvbe!!)
    Remélem hamarosan hozod a következőt :D

    VálaszTörlés