2013. június 26., szerda

A következő rész tartalmából

Sziasztok!:)
Arra gondoltam,hogy most egy kicsit "megleplek" titeket,azzal,hogy a következő rész néhány "darabját" írom le nektek,így kapta a címet ez is.:)) A kommenteitekre kíváncsi vagyok,amiket majd írjatok le,hogy szerintetek mi lesz majd.;)
XoXo Vicky




"-Ne mondj ilyet!Te is tudod,hogy nem úgy gondoltam - mondtam azonnal védekezve.
-Monicának megígértem,hogy elmegyek az esküvőjére - kezdett bele egy másik témába,amit nem értettem. - Miután vége az egész lagzinak,haza utazok Angliába,és nem szeretném többet tartani veled a kapcsolatot - mondta komoran..."



 "-Miért akarod tudni? - Kérdeztem sóhajtva,és mikor látta rajtam,hogy feladom,elengedte a kezemet.
-Azért,mert segíteni szeretnék - mondta őszintén.
-Ezen már nem tudsz - ráztam meg a fejemet."



"-Elmondaná valamelyikőtök,hogy mi történt? - Kérdezte kíváncsian Liam.
-Tönkretetted a húgod életét - mondta gúnyosan Fearne."



"-Austin?Kéne a segítséged..."

 

3 megjegyzés:

  1. szia occs hogy 2 részhez nem írtam csak táborban voltam , várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Most kíváncsivá tettél !! Várom a kövit !!

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Most nagyon izgatott vagyok, várom a kövit.Szerintem Liam megint valami hülyeséget csinál :/ Meg lehet, hogy Gwen meg akarja keresni Alcide-ot.Nagyon jól írsz,remélem minél előbb hozod a 32.-ediket ;)
    XoXo

    VálaszTörlés