2013. június 21., péntek

27.fejezet: Sosem lesz vége?!

Sziasztok!

Nagy hírem van! Legalábbis ha az nagynak számít,amit most fogok mondani...
Mivel a piszkozatokban már a 30.részt is átléptem,így arra gondoltam,hogy ma hoznék nektek kettő-három bejegyzést,feltéve akkor,ha kommenteltek.:) Az előző részhez nagyon szépen köszönöm a kommenteiteket,higgyétek el,sokat jelent nekem a Ti véleményetek.:) Ha érdekel titeket,hogy mi lesz Gwennel,akkor kommenteljetek ehhez,és minden kiderül...;)
XoXo Vicky




Miközben ittam az italomat,mellém ült egy borzasztóan helyes fiú,aki mosolyogva nézett engem.
-Segíthetek? - Kérdeztem a pultra rakva a poharat,és intettem még egyet a pult mögött álló pasasnak.
-Csak nézem,hogy egy ilyen szép lány,hogyan bír meginni ennyit - mondta kuncogva. - Amúgy Greg - nyújtotta a kezét.
-Gwen - ráztam meg a kezét. - Muszáj.Sok gondot valahogy el kell egy kicsit felejteni - vontam vállat és ismét lehúztam azt az erős alkoholt,ami már érezhető volt a beszédemen is. - Te mit keresel itt? - Kérdeztem felvont szemöldökkel a fekete hajú fiút.
-Szakítottam a barátnőmmel - vont vállat mintha nem érdekelné,majd miután kicsodálkozta magát rajtam,újra a szemeimbe nézett. - És,mit szólnál hozzá,ha mondjuk,kettesben eltöltenénk ezt az éjszakát - simított végig lágyan a kezével a combomon,mire halványan elmosolyodtam,és csillogó szemekkel néztem rá,egy bólintással.Mikor kifizettem az italokat,Greg felkapta a pultról az üveg bort,és átölelve a derekamat mentünk ki a bárból.
-Hova megyünk? - Kérdeztem a mellettem sétáló fiút,aki egy sötét sikátor szerűségbe vezetett be.
-Van egy kis elintézni való - mondta egyszerűen.
-Régen láttalak Gwendolyn - hallottam meg egy régen hallott hangot,amitől a gyomrom görcsbe rándult,ekkor már éreztem,hogy nem lesz jó vége...

*Louis Tomlinson szemszöge*

-Mindjárt jövök - kiáltottam vissza Elnek,és elindultam a kijárat felé,ahol egy hangosan nevető lányt láttam meg közeledni,egyik kezében egy pár magassarkú,míg a másikban egy üveg valami.Ahogy egyre közelebb ért,láttam,hogy az a lány nem más,mint Gwen.Mikor már pár méterre volt tőlem,dőlöngélve közeledett felém,és vérző fejjel ért hozzám. - Úristen - kaptam a szám elé a kezem. - Gwen jól vagy? - Kérdeztem aggódva a lánytól.
-De szép szemed van - mondta nevetve,miközben elmerengett a szemeimben.Félretéve az idétlen válaszát,éreztem,hogy bűzlik az alkoholtól,így kivettem a kezéből a boros üveget. - Na!Az kell! - Kapott a kezem után,amit feljebb emeltem,hogy ne érje el.Hangján hallani lehetett,valami féle hörgést,de nem tudtam hova tenni.
-Most szépen felmegyünk - kaptam az ölembe,akár a menyasszonyokat,és visszafordultam a hotel irányába,ahol mikor beértünk,mindenki ránk kapta a tekintetét.Liam ahogyan megpillantott minket,szinte pillanatok alatt mellettünk termett.
-Mi történt veled? - Kérdezte aggodalmasan,és húgát azonnal karjaiba vette. - Gwen szólalj már meg! - Kérlelte a húgát,aki csak viháncolva nézett Harryre.
-De jó a hajad.Én is ilyet akarok - túrt bele barátom göndör fürtjeibe,aki értetlenül söpörte ki Gwenny kezét onnan. - Ilyenem nekem is van - mutatott Liam karján levő tetoválásra,aztán megint hangos nevetésbe kezdett.
-Gud! /Istenem!/ - Kiáltott fel svédül Camille ahogyan meglátta Gwent. - Mi történt? - Kérdezte azonnal mikor hozzánk ért,és szinkronban Ellel és Danielle-el.
-Nem tudom!Így találtam! - Mondtam védekezve.
-Azt a rohadt életbe! - Kiáltotta el magát Fearne ahogyan leérkezett. - Mit műveltetek vele?! - Kérdezte fenyegetve tőlünk,és tekintetével Gwent fürkészte.
-Nem mi voltunk!Fogd már fel! - Dörrent rá Harry,és ezt figyelmen kívül hagyva szólalt meg újra a barna hajú egyed.
-Azonnal kórházba kell vinni - jelentette ki határozottan,és sietős léptekkel indultunk ki az utcára,ahol lefoglaltunk egy taxit.Mielőtt a sofőr megszólalhatott volna,Liam hozzá vágott egy köteg pénzt mikor kiszálltunk,és beviharzott a húgával a kórházba.
-Nagyon súlyos? - Kérdezte halkan Niall,akinek az este folyamán most először hallottuk meg a hangját.Kérdésére Liam felnézett,és sóhajtva rázta meg a fejét.
-Még nem jött hír - motyogta lehorgasztott fejjel.Mikor bárki is megszólalhatott volna,megjelent egy nővér,egy halom papírral a kezében. - Nővérke!Tud valamit Gwenről? - Kérdezte Liam azonnal,ahogy meglátta a fehér ruhás nőt.
-A hozzátartozója? - Vonta fel a szemöldökét komolyan.
-Mind azok vagyunk.Szóval? - Sürgette a nőt,aki fellapozta a papírjait,majd elkezdte olvasni azokat.
-Miss Crinenak,a korábban megzúzódott csuklója megrepedt,ahogyan a jobb combcsontja is,de nem súlyos.A  bal bordája viszont majdhogynem átszakította a tüdejét,és a fejét össze kell varrni,ahogyan a száját is - sorolta monoton hangon,és mikor meggyőződött arról,hogy mindenki megértette,szó nélkül ment el mellettünk egy másik kórterembe.
-Ki tette ezt vele? - Temette kezeibe az arcát Liam.
-Én esküszöm,hogy kicsinálom azt a férget! - Dühöngött mellettünk Fearne,amit csak Camille értett meg.
-Fear nem teheted!Mit szólna Gwen ahhoz,ha megtudná?Ígyis Tom megtette amit akart,most már nem tehet semmit - rázta a fejét Cam.
-Neked elment az eszed?!Örülj annak,hogy életben maradt! - Fakadt ki hangosan,mire megjelent az egyik ajtóból egy mérges arcú nővér. - Maga inkább menjen vissza - förmedt szegény nőre a svájci lány,aztán visszafordult a szőke hajúhoz. - Amikor veled volt baj,akkor szerinted mit csináltunk?Ültünk az ágyad mellett?Vártuk,hogy mikor kelsz fel,hátha megtörténik a csoda?Hát nem!Mi is kiálltunk érted! - Hadarta idegesen a lánynak Fearne.
-De nem érted meg,hogy sok függ ettől?!Te is tudod,hogy kiállok érte ugyan úgy,ahogyan érted is!Viszont fel kell fognod,hogy annak az embernek messzire elnyúlik a keze,és ha nem szeretnél te is úgy járni mint Gwen,akkor idők múlva talán eltudjuk kapni! - Magyarázta Camille is kiabálva,amit ismét lepisszegett az előbbi nővér. - Ki kérdezte magát? - Mordult rá,mire a nővér látva a két lány dühös arcát,inkább visszaslisszolt.
-Ti tudjátok,hogy ki volt az? - Kérdeztem döbbenten Liammel egyszerre,de mindketten dühösen meredtek ránk.
-Minden rendben lesz - suttogta Danielle Liamnek,akinek egyre több könnycsepp gurult le az arcán.

*Liam Payne szemszöge*

Fáradtan ültem a széken,még mindig arra várva,hogy a húgomat rendbe tegyék.Már kerek három órája ülök egy helyben,de nem tudok elaludni,a kétségbeeséstől,hogy mi lehet vele.
-Idd meg - nyúlt felém hirtelen egy kéz,amihez Camille társult.Hálás pillantással vettem el tőle a gőzölgő kávét. - Menj haza,holnap korán kell kelnetek - mondta komolyan.
-Nem!Gwennel maradok!Ha törik,ha szakad! - Mondtam éberebben,majd ránéztem a fáradt társaságra,akiknek a fele már biztosan bealudt. - Szerinted ki lehetett az,aki szólt az újságíróknak? - Kérdeztem sóhajtva a mellettem ülő lányt.
-Fogalmam sincs - rázta meg a fejét. - De ezért szerette volna elkerülni a hírnevet,amit régen szerzett - magyarázta.
-Te tudod,hogy ki volt az aki miatt így néz ki Gwen? - Kérdeztem kerek szemekkel.
-Sajnos - bólintott fájdalmasan,és látva érdeklődő arcomat,nekikezdett a mesélésnek. - Mikor új életet kezdtünk,Gwen azon volt,hogy megszabaduljon az anyja,és a te hírnevétől - mondta komoran. - Egy napon,egy férfi fenyegetni kezdte,amit Gwen nem vett komolyan,ezért rajtunk keresztül kezdett üzengetni - mondta mérgesebben. - Amikor már tudta,hogy nem vicc az egész,minél messzebb mentünk,hogy ne találjon meg minket,de a mai este eljött,az ő ideje - motyogta elmerengve.
-Mit akart tőletek? - Kérdeztem kíváncsian.
-Bosszút állni - mondta sóhajtva,mikor hirtelen kinyílt a műtő ajtaja,ahol amint kitolták az ágyon fekvő,infúzióval ellátott húgomat,elkapott az az érzés,amit a legrosszabb ellenségemnek sem kívánok.Amikor magunkra hagytak az orvosok,ránéztem a többiekre,akik biccentettek,hogy menjek be.Gondolom nem túlzok azzal,hogy a sírás fojtogatott,a látványtól.
-Néhány napig altatás alatt lesz - mondta a doktor bíztató mosoly kíséretében,és szó nélkül hagyott ott.Remegő lábakkal ültem le a húgom mellé,és néztem rá a hulla fehér lányra,akiből különböző csövek lógtak ki.Az éjjeli szekrényen csipogó gép jelezte,hogy Gwen még közöttünk van,bár nem éber állapotban.
-Tudod,amikor megjelentél,nem hittem volna,hogy ilyen fontos leszel nekem,de idővel rájöttem,mit is kaptam - mondtam a vízszintben fekvő lánynak. - Fájó még magamnak is bevallani,de szeretlek - fogtam meg óvatosan a húgom kezét,vigyázva arra,hogy egy csövet se rántsak meg. - Idiótán hangzik,de ha hallasz,akkor szorítsd meg a kezemet - kérleltem Gwendolynt,de az élet apró jeleit sem lehetett látni rajta,hanem egyenletesen vette tovább a levegőt. - Kérlek! - Suttogtam megtörten és vártam tovább a reakciókra...

*Camille Gray szemszöge*

Szomorúan szakítottam el a tekintetemet a kórházi ágy mellett könyörgő Liamről,és a többiekre néztem,akik félálomban terültek szét a váróteremen.
-Menjetek haza - mosolyogtam a fiúkra,de egyik sem tágított,és látva az arcukat,biztos voltam enne,hogy nem fogom tudni meggyőzni. - Akkor lemegyek kávéért - sóhajtottam megadóan,és elindultam a lift felé,amibe mikor beszálltam,valaki a kezét az ajtóhoz tette,ami automatikusan kinyílt.
-Segítek felhozni - mosolygott kedvesen Niall,és újra megnyomta a földszintre vezető gombot. - Jól vagy? - Kérdezte fürkésző tekintettel.
-Hogy lennék? - Kérdeztem iróniával teli hangon. - A legjobb barátnőm félholtan hever egy kórházi ágyon,és az sem biztos,hogy épségben felépül!Vagy hogy normális lesz-e! - Akadtam ki idegesen a kérdésére,mikor kiszálltunk a liftből,és mérgesen indultam el az automata irányába.
-Rendben!Értem! - Mondta védekezően feltartott karokkal,de láttam rajta,hogy megbántottam.
-Bocsánat,nem rád vagyok kibukva,csak ez az egész szitu ... - kezdtem magyarázkodni.
-Elhiszem - nyugtatott meg a mosolyával,és a kávégépet megnyomva felém fordult. - Elmagyaráznál nekem valamit? - Nézett rám kérdőn,mire halványan mosolyogva bólintottam. - Miért vagy ilyen Gwennel?Úgy értem,miért kötődsz ennyire hozzá?Fearne és ő nagyon hasonló természet,mégis te is ugyanúgy ragaszkodsz hozzá - kérdezte komolyan.
-Az hosszú - vágtam rá,mert nem volt nagy kedvem megosztani ezt Niallel.
-Van időm - mondta egyszerűen,és látva,hogy nem fogja abbahagyni a próbálkozásit belekezdtem.
-Mikor eljöttünk onnan,durván kezdtem zülleni.A napjaim nagy része bulizásokból állt.Az éjt nappallá,a nappalt éjszakává téve éltem a napokat,míg nem találkoztam egy sráccal,aki beadott nekem gyógyszereket - mondtam sötét tekintettel. - Hiába voltam szerelmes belé,tudtam,hogy becsap,de arra is csak idő után jöttem rá.Mikor annyi cuccot szedtem be,hogy eszméletemet vesztettem,a lányok hívták a mentőket,ahol gyomormosást kaptam.Gwen annyira ideges lett,hogy megkereste a fiút,és azóta nem nagyon hallottam felőle - mondtam kínosan mosolyogva.A monológom végére csak megrázta a fejét,és hitetlenül nézett rám. - Az idő megedzi az embert - mosolyogtam rá,és elvettem az utolsó kávét is az automatából,majd mögöttem Niallel visszamentem a többiekhez,akik álmosan pislogva néztek ránk. - Történt valami? - Ültem le Fearne mellé a földre.
-Semmi,még mindig ugyanúgy fekszik - túrt bele idegesen a hajába. - Mi lesz ha nem ébred fel?!Tudom,hogy altatásban van,de ha a szíve nem bírja? - Kérdezte aggodalmasan,és láttam,hogy egy könnycsepp csordul ki a szeméből.
-Minden rendben lesz - nyugtattam meg,és oldalról magamhoz húzva átöleltem a vállát. - Gwen erős,kibírja - bíztattam őt is,és magamat is,és így vártunk,amíg fel nem kel a nap...

4 megjegyzés:

  1. Basszus! Ez nagyon jó..*-*
    Liam szavain majdnem elsírtam magam!o.o

    VálaszTörlés
  2. Igen ez a rész volt az eddigi kedvencen , imádom hozzd a kövit :) puszi !!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szió imádtam kövit gyorsan remélem gwen és liam kapcsolata pozitiv irányba fog változni puszi evelyn

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, gyorsan kövit!Remélem nem lesz semmi baja Gwennek. :)

    VálaszTörlés