2013. június 17., hétfő

Díj VI.

Ahoj!

Nem,most kivételesen nem résszel jelentkeztem,hanem egy újabb díjjal!*-* Nagyon szépen köszönöm Rebi-nek!!!

xxVicky
 
Szabályok:
1.Írj magadról 11.dolgot!
2.Kérdésekre válaszolni!
3.11 kérdést feltenni!
4.11 embernek küldd tovább a díjat!
 
1. Mivel az előzőhöz írtam már 11 dolgot,így most nem tudok újat mondani.:D

2.Válaszok a kérdésekre:

1.Miért kezdtél el blogolni?
-Már az előző díjnál leírtam.;)

2.Milyen színnel jellemeznéd magad?
-Lila.

3.Mi a kedvenc ételed?
-Amit anyu csinál,azok közül bármi.:)

4.Melyik sorozatot nézed legtöbbször?
-Éjjel-nappal Budapest,Szulejmán,Pretty Little Liars.

5.Ki a példaképed?
-Demi Lovato.Számomra hihetetlen,hogy mennyiszer feltudott állni,és nem felejti el,hogy honnan jött.:)

6.Férfi/vagy női ideál? Miért?
-Zayn Malik.Minden megvan benne,ami kell.:P:))

7.Színesen vagy inkább letisztultan öltözködsz?
-Mikor,hogy.Alkalom függő.

8.Mióta írod a blogod? Büszke vagy rá?
-Június 27.-én lesz hét hónapos a blog!:) Nagyon,de az olvasóimra is!!:)

9.Mi volt a legkedvesebb dicséret a blogodra?
-Sok dicséretet kaptam,de a legkedvesebbeket talán Cindy-től.:)

10.Mi az a név ami MOST eszedbe jut?
-Ryan.:D

11.Little Mixet szereted?
-Igen.:)

3.Kérdéseim:
1.Legjobb élményed?
2.Példaképed?
3.Hány éves vagy?
4.Büszke vagy arra,amit eddig elértél az életben?:)
5.Melyik szó az,ami jellemezne téged?
6.Milyen stílusú blogot olvasol legszívesebben?
7.Mióta írod a blogodat?
8.Kedvenc zenéd?
9.Milyen könyveket szeretsz olvasni?
10.Mikor jön az ihlet?:)
11.Sokat bíztattak,hogy kezdj bele a blogodba?

4.Akiknek küldöm:
Gréta.
Zsófi*
Roxana&Fanni

1 megjegyzés: