2013. június 18., kedd

24.fejezet: Ajándék

Sziasztoook!!:D

Meghoztam az új részt,aminek a végén váratlan fordulat lesz,ahogyan majd a következőnek az elején is...A részben nagyobb szerepet fog kapni Louis,és Gwen,de majd meglátjátok,ha elolvassátok a részt!;) Kommenteljetek a végén!;))

Xx Vicky




Reggel álmosan nyitottam ki a szemeimet,és ültem fel az ágyon.A telefonom még mindig rezgett,ami azt jelezte,hogy üzenetet kaptam.Felemeltem a készüléket,de amint megláttam,hogy ki írta,unottan dobtam le az ágyra.Gyorsan a kezembe vettem a füzetet,amiben az a dal volt leírva,amit tegnap lefirkantottam.Visszanéztem a szöveget,és büszkén mosolyodtam el,hiszen,talán ez az egyik legjobb a Hurt után.Hirtelen megcsörrent a telefonom,aminek köszönhetően a szívem majd' megállt.
-Igen? - Szóltam bele a reggeli kómás hangommal.
-Gwen!Teljesen elfelejtetted?!Ma megyünk ajándékot nézni az esküvőre! - Szólalt meg a vonal tulsó oldaláról kétségeesetten Camille,emlékeztetve a tegnapi ígéretre,amit a strandon tettem.
-Basszus,Cam!Sietek! - Mondtam hadarva,és ki is nyomtam a telefont.Villám sebességgel kapkodtam fel magamra a ruhadarabokat,és indultam meg az aulába,ahol a lányok nem túl kedves tekintettel néztek rám,a fiúkkal együtt. - Rendben,most kedves leszek - kezdtem bele mély levegőt véve. - Mit kerestek itt? - Förmedtem a srácokra,akik értetlenül néztek rám.
-Elmegyünk ajándékot venni az esküvőre - mondta egyértelműen Harry.Kérdőn néztem a lányokra,akik kínosan elmosolyodtak.
-Muszáj,különben sehova sem mehetünk - magyarázta Dani Liamre célozva.Mérgesen néztem a bátyámra,aki egy önelégült mosolyt varázsolt az arcára,amit inkább szóra sem méltattam.Mikor elindultunk,mindenkicsöndben volt,amíg Fearnera rá nem jött az öt perc...
-I'm doing nothing! /Nem teszek semmit!/ - Kezdett bele vidáman,mire röhögve néztem rá Cammel,ahogyan fojtatja a közös számunkat.A többiek értetlenül néztek minket,ahogyan nevetve énekelgetünk,és jókedvűen ugrálunk közben.Igaz,mondjuk nem az utcán kellett volna ezt csinálni,de valahogy nem nagyon érdekel más emberek véleménye.El és Danielle nevetve néztek minket,amíg bele nem kapcsolódtak ők is a dalba,amit Liam nem nézett valami jó szemmel,de Louis pedig vigyorogva nézte a barátnőjét. - Im gonna lift to lift it (The only thing boy you can do is listen so yeah listen) /Magasabban leszek (Az egyetlen dolog amit egy srác tehet,az az,hogy odafigyel) - énekeltük az utolsó sort,és mikor befejeztük,röhögve néztünk össze. - Jobb kedved van? - Nézett rám mosolyogva Fear,mire bólintottam egy hatalmasat.
-Ez mire volt jó? - Nézett ránk Niall kíváncsian.
-Ránk jött az öt perc - vontunk vállat.
-Tényleg,mit szeretnétek venni?Van ötletetek? - Néztem rájuk kérdőn.
-Valami ruhának biztosan örülnének - vont vállat Liam.
-Ugye tudod,hogy házasodnak,és nem születésnapot ünnepelnek - néztem rá furcsán.
-Szerintem nézzünk körbe,és majd meglátjuk - vont vállat Camille.Mikor beértünk egy pláza szerűségbe,és mindenki egymásra nézett.
-Szerintem alkossunk "csapatokat" és úgy menjünk keresgélni - ajánlotta fel az ötletét Ellie.
-Igaza van Elnek - értett egyet Louis. - Akkor Harry lesz Zaynnel,Niall Dannel,Eleanor Liammel,én Gwennel,Cam és Fearne pedig együtt - mondta a csapatokat,mire mindenki egyetértően bólogatott.Unottan néztem rá,de látva mosolygós arcát inkább megadóan sóhajtottam fel,és mire észbe kaptam,csak mi ketten maradtunk ott.
-Mit szeretnél nekik vinni? - Kérdeztem karba font karokkal.
-Miért?Neked már megvan? - Nézett rám értetlenül.
-Tegnap óta - mosolyodtam el. - Szóval? - Kérdeztem újra.
-Fogalmam sincs.Igazból nem ismerem őket,így sejtelmem sincs - vallotta be kínosan nevetve.
-Azért vagyok,hogy segítsek.Nem? - Mondtam kuncogva,mire ő bólintott egyet,és elindultunk az egyik porcelánüzlet irányába. - Itt mit szeretnénk venni? - Kérdezte értetlenül.
-Vegyél egy porcelán készletet,annak nagyon örülnének,mert Monicának minden vágya egy készlet - magyaráztam neki hevesen gesztikulálva,amin elnevette magát.
-Szerinted örülnének annak? - Kérdezte bizonytalanul,miközben az egyik ilyen becsomagolt porcelánt nézte.
-Miért hazudnék? - Kérdeztem értetlenül.
-Az utóbbi időben nem vagyunk valami jóban - motyogta szemlesütve.
-Az lehet,de hazudni sosem szoktam - mondtam komolyan. - Vedd meg ezt - nyomtam a kezébe egy halvány rózsaszín árnyalatú,finom porcelánt,ami szerintem nagyon szép volt.Louis szó nélkül az eladó kezébe nyomta aki lehúzta a vonalkódot,és a dalos pacsirta nyugodtan fizette ki az összeget.
-Nem lenne aj,ha bemennénk? - Mutatott egy zene boltra,mire hitetlenül néztem rá. - Csak pengető kéne,mert az enyém gallyra ment - magyarázkodott,én pedig elkezdtem belökni a boltba.Lou csillogó szemekkel ment el a pengetők irányába,míg én a gitárokhoz mentem.Kezembe fogtam egy sötét barna gitárt,és kezdtem el rajta játszani,de mivel nem esett kézre,így a hangzása sem volt valami jó.A következő 'alany' egy világosabb példány volt,ami pont jónak tűnt,és ahogyan elkezdtem rajta játszani. - Látom találtál már egy pótlékot - szólalt meg mögülem Louis,mire ijedten ugrottam meg,majd fordultam felé. - Mit játszottál? - Kérdezte kíváncsian.
-Egy régi dalt.Nem nagy szám,de szeretem - legyintettem semmit mondóan,és visszatettem a gitárt az állványra. - Majd összegyűlik - sóhajtottam lemondóan,az árára nézve.
-Megveszem - mondta határozottan a mellettem álló fiú,amire nekem a döbbenettől a szemeim elkerekedtek.
-Louis William Tomlinson! - Dörrentem rá. -Ha meg mered venni,az óceána dobom - mondtam komolyan,és nem tudom,hogy amiatt tette vissza,mert meglátta az árát,vagy azért,mert kinézi belőlem,hogy megteszem. - Majd megveszem,ha tudom - magyaráztam mérgesen,miközben a boltból jöttünk ki.
-Miért nem engeded,hogy megvegyem? - Kérdezte értetlenül.
-Mert nem szeretem,ha eltartanak - ráztam a fejemet. - Én is meg tudom venni,csak majd idővel - tettem hozzá sóhajtva.
-Csak jót akartam - motyogta Louis.
-Ne így akarj jót - vágtam rá hirtelen,mikor szembe jött velünk Zayn és Harry,kicsit sem boldog arccal. - Mi az?Nem adták meg a telefonszámot? - Kérdeztem gúnyosan.
-Nekem van - vigyorott idiótán Zayn,miközben a kezében levő cetlit mutatta fel.Válaszára unottan forgattam meg a szemeimet,és néztem a göndörebbik tagra.
-Nincsen semmi olyan,amit tudnánk venni - mondta kifakadva Hazza.
-Még nem vettetek nekik semmit? - Kérdeztem hüledezve őket,mire ők megrázták a fejüket,és tehetetlenül néztek rám.Idegesen kezdtem el gondolkozni,míg nem jutott eszembe egy ötlet.Gyorsan kivettem Louis kezéből a papírba csomagolt ajándékot,amit a mellettem álló nem értett. - Majd azt mondjuk,hogyezt ti vettétek - mutattam meg nekik a porcelán készletet.
-És akkor mi mit adunk? - Rémült meg Lou.
-Ne aggódj,megvan a terv - hűtöttem le,és mindet tudóan néztem rá,hogy ezt majd elmondom neki.
-Köszönjük - nézett rám Harry megkönnyebbülten,és egyben hálásan,majd ránézett a mellette álló barátjára,aki egy fejcsóválással fejezte ki a nem tetszését. - Mármint köszönöm - mondta kijavítva magát Harold,és megjelent Niall és Danielle párosa,akik egy szatyorral a kezükben jöttek felénk.
-Mit vettetek? - Kérdezte Louis nyakát nyújtogatva a Niallékat,akik szétnyitották a zacskót,amiben egy könyv volt benne.Rosszat sejtve vettem ki a tárgyat,aminek a címén elnevettem magam.Friss házasok kézikönyve.Mosolyogva tettem vissza azt a helyére,és néztem az ajándékot hozókra.
-Közös ötlet volt - tette fel védekezően a kezét Niall.
-Jó lesz - nyugtattam meg kuncogva,és közben azon gondolkoztam,hogy vajon mit fognak szólni ehhez.
-Menjünk enni,mielőtt Niall megint cirkuszolni kezdene - szólalt meg hirtelen Dan,és elindultunk az egyik Nando'sba,ahol Niall a fél éttermet felette,amit tátott szájjal néztem.
-Camilleval ugyanolyanok vagytok - nyögtem ki,mire a velem szemben ülő fiú elkezdett fulladozni,és mikor már nagyjából abba hagyta a köhögő rohamot,elvörösödött arccal nézett el másik irányba,amit megmosolyogtam.Mikor befejezte az evést,kimentünk a gyorsétteremből,ahol szembe jött velünk Liam és Eleanor,akik egy hatalmas dobozt hoztak a kezükbe,és mikor hozzánk értek,közelebbről is megtekinthettük az ajándékot,ami egy porszívót rejtett.Annyira elkezdtem nevetni,hogy szóhoz sem jutottam,csak miután levegőt kaptam. - Legalább tudják használni - mondtam mosolyogva,és hálásan néztem rájuk.
-Ott jönnek Fearne-ék - szólalt meg mellőlem Louis,miközben a két lányt nézte,akik közeledtek felénk.
-Ez jó lesz - motyogta mérgesen Harry.
-Megvan az ajándék - sóhajtott fel megkönnyebbülten a két lány,mikor megálltak.Fearne mosolyogva húzott elő két pólót,amin az egyiken az állt,hogy 'Hozzám jössz?',míg a másikon az 'Igen' felirat díszelgett.Nevetve néztem rájuk,és csóváltam meg a fejemet.
-Emlékezetes lesz,az biztos - mondta Liam is nevetve.
-És mire gondoltál?Mit adunk mi nekik? - Kérdezte Louis amint mellém ért,és kijöttünk a plázából.Kérdésére,Elhez mentem,aki Dannel beszélt valamit éppen.
-El,beszélhetnénk egy kicsit? - Kérdeztem a barna hajú lányt,aki kedvesen mosolyogva bólintott,és kíváncsian fürkészte az arcomat.Danielle előre ment,így csak mi ketten maradtunk hátul.Louis barátnőjének elmondtam a tervemet,amire neki felcsillant a szeme,és egy széles mosoly kúszott az arcára. - Nem lenne baj? - Kérdeztem félve.
-Miért lenne?Nagyon örülök neki,hogy végre kijöttök egymással,vagy legalábbis próbáltok - mondta kuncogva. - És annak viszont különösen,hogy meghoztad az eszét - nevette el magát.Mosolyogva mentem vissza Louhoz,aki kíváncsian nézett rám.
-Ha visszaértünk velem jössz - mondtam sóhajtva,mire ő értetlenül,de mégis bólintott.Mikor a hotelba értünk,a Tomlinson fiú,szorgosan jött utánam,és mikor felértünk a szobámba,a kezébe nyomtam azt,amit ajándéknak gondoltam.Idegesen vártam míg elolvassa,és mikor a végére ért,felnézett,aztán megszólalt.
-Gyönyörű - mondta ámuldozva.

1 megjegyzés: