2013. június 9., vasárnap

Díj V.

Sziasztok!!!!:))

El sem tudjátok hinni,hogy mennyire örülök,ennek a díjnak is,amit Gréta. -tól kaptam!;) Nagyon szépen köszönöööm!!:)
xxVicky

undefined


Szabályok:
1.Írj magadról 11. dolgot.
2.A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3.Tegyél fel 11. kérdést a saját jelöltjeidnek.
4.Küld tovább 11. embernek! (Az alap,hogy nem lehet visszaküldeni.)

1.11 dolog rólam:
  • Zöld szemeim vannak,és barna hajam.
  • Szeretek blogot írni,és olvasni is.:)
  • Mindenem a zene.
  • Őszinte vagyok,így ami a szívemen az a számon.
  • Három bátyám van,és én vagyok a legkisebb.:D
  • Nem szeretem a horror filmet,de valahogy mindig meg kell néznem azokat...
  • Körömlakk mániás vagyok.
  • Kedvenc könyvem a TrueBlood,és próbálom kikönyörögni a hatodik részt.:P
  • Voltam fogszabályzós,de egy éve levették.
  • Kedvenc számom jelenleg: Selena Gomez - Slow Down
  • Várom a nyarat!!:D (bár ki nem...?)
2.Válaszok a kérdésekre:

1.Mit gondolsz a 13-16 év körüli bloggerekről?
-Örülök,hogy blogolnak,és vannak olyanok,akik nagyon jól írnak.:)

2.Hány éves vagy?
-14.:)

3.Miért döntöttél úgy,hogy elkezdesz blogot írni?
-Valahogy úgy éreztem,hogy ki kell írnom magamból a "dolgokat",és gondoltam,hogy blog formájában jó lesz írnom.:)

4.Vannak céljaid?
-Kijutni Franciaországba.

5.Hobbijaid?
-Táncolás,és kosarazás (bár iszonyatosan kicsi vagyok kosarasokhoz :D)

6.Kedvenc énekes?
-Demi Lovato,Cher Lloyd,Adam Levine,Justin Bieber

7.Mit csinálsz,ha nem a blogod új részét írod?:D (magyarul mit csinálsz a szabad idődben,a blog íráson kívül)
-A kutyáimmal játszok,vagy a barátaimmal vagyok.

8.Film vagy sorozat?
-Mikor mihez van kedvem.

9.Kedvenc film?
-Jack&Jill,Year One,Taken 1-2.

10.Kedvenc könyv?
-TrueBlood,Rubinvörös triológia.

11.Könyvet vagy blogot olvasol szívesebben?
-Mikor mit.:D

3.Tegyél fel kérdéseket:

1.Sorozat vagy film?
2.Kedvenc évszak?
3.Sportolsz valamit?Ha igen,mit?
4.Kedvenc zene?
5.Mit csinálsz a szabad idődben?:)
6.Hobbid?
7.Kutya vagy macska?
8.Várod már a nyarat?:P
9.Milyen a természeted?
10.Milyen könyvet olvasol?Tetszik?:))
11.Hány éves vagy?

4.Akiknek küldöm:
Cher Brooks
Eleanor&Sophie
~Anne Norina Joiner~
csak egy lány
Rebii Ravasz
Diana
Szaszax
Leah
(bocsánat,akiket kihagytam,de majd bepótolom!!)

2 megjegyzés: