2013. június 15., szombat

23.fejezet: Kiszállok

Halika!:D

Új résszel jelentkeztem!;) De először is kezdeném azzal,hogy mindenkinek kellemes VAKÁCIÓT!! Sikeresen befejeztük ezt az évet is,és előttünk van kettő és fél hónap szabadság!:)) Mindegy,a lényeg,hogy meghoztam a részt,amihez kellemes olvasást kívánok,majd a végén kommentelni!:)
U.I.: Tudna valaki ajánlani egy jó könyvet?Ti mit olvastok a nyáron?:))

xxVicky



 

Fáradtan nyitottam ki az ajtót,amin a két barátnőm jött be,és csukták be maguk mögött az ajtót.
-Mondjátok,hogy hoztatok kávét - néztem rájuk esdekelően,mire Camille az orrom alá nyomott egy Starbucks-os puharat,amiben a fekete lötty volt benne.Hálásan néztem rájuk,és húztam le azt.
-Mesélj,mi volt,mikor eljöttünk - ült le velem szembe a fotelra Fearne.
-Majd elmondom,ha a fiúk is itt vannak - sóhajtottam unottan. - Tényleg,mikor ti elmentetek mit csináltatok?Harrynek nem volt valami felhőtlen a kedve - néztem rájuk,visszaemlékezve a tegnapra.
-Harry és én tegnap egy kicsit összebalhéztunk,semmi több - legyintett Fear,amire nekem a döbbenett kiült az arcomra. - Nem durván,ne aggódj - nyugtatott meg,mire megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt.Hirtelen meghallottam egy hangos dübörgést az ajtón,ami elképzelésem szerint Liamékhez tartozott.Morogva nyitottam ki az ajtót,és a sejtésem be is teljesült,mivel az egész banda ott állt az ajtóm előtt,a két lánnyal karöltve.Egy biccentéssel invitáltam be őket,mire mindannyian átlépték a küszöböt,és dobta le mindenki magát valahova.
-Miért kellett átrángatnod? - Kérdezte nyűgösen Niall,amin elmosolyodtam.
-Tegnap Rosa azért hívott vissza,mert a húga hozott egy fontos döntést az életében - kezdtem bele a mondandómba. - Monica férjhez menne,és mivel Rosalinda nagyon megkedvelt titeket,ezért el kellene jönnötök - mondtam nekik számat elhúzva,mire mindenki ledöbbent. - Monicával tegnap beszéltem,és azt mondta,hogy ti ketten - mutattam Daniellere és Eleanorra - lehettek a koszorúslányok velünk együtt - fejeztem be a kis monológomat. - Hahó!Srácok! - Lengettem meg a kezemet a fiú előtt,akik csak megrázták a fejüket,hogy egy kicsit észhez térjenek.
-Mikor...,Mikor lenne ez? - Kérdezte Louis nehezen kinyögve a szavakat.
-Két hét múlva,csütörtökön lenne - mondtam kínosan mosolyogva. - A parton lesz az esküvőjük - tettem hozzá,hátha ez feldobja őket,de nem sok esélyt láttam...
-Elmegyünk - bólintott határozottan Liam,mire a bandatársai egy emberként fordultak hozzá. - Mit vigyünk nekik? - Kérdezte tőlem felvont szemöldökkel.
-Még én sem tudom - mondtam vállrándítva. - De ne legyen nagyon csicsás - ráztam meg a fejemet. - Amúgy mikor van koncert? - Kérdeztem kíváncsian.
-Ma este,de nektek nem kell jönnötök - mondta egyszerűen,és szó nélkül kiment a szobából a többi fiúval együtt,és öten maradtunk bent a szobában.
-Miért is nem mehetünk? - Kérdeztem felvont szemöldökkel Danit,aki csak megvonta a vállát.
-Mi lenne,ha lemennénk a partra egy kicsit? - Tette fel váratlanul a kérdését Camille.
-Igaz,így is úgy nézek ki,mint aki a kriptából szökött volna meg - nézett végig magán Eleanor,amin hangosan felnevettem.
-Akkor fél óra múlva mindenki legyen az aulában,és onnan mehetünk bárhová - mondta az ötletét Danielle,amit mindenki helyeselt.Miután kimentek a szobából,kis hezitálás után előkerestem a kedvenc fürdőruhámat,amire rávettem egy bőbb pólót,és lementem lányokhoz,akik közül csak Danielle volt lent.
-Nagyon ki van borulva? - Kérdeztem hozzálépve,Liamre célozva.
-Hát,igazából szerintem sokkot kapott,majd koncert után lesz a kiborulása - mondta elmerengve. - Amúgy,legalább volt valami jó hír ebben a napban - mondta sóhajtva,amin elnevettem magam.
-Akkor nem baj ... - utaltam a koszorúslány témára,mire megrázta a fejét.
-Inkább megtisztelő - mosolygott folyamatosan. - Veled minden rendben? - Kérdezte aggodalmasan.
-Igen,csak nem tudom,hogy mit vegyek nekik - húztam el a számat.
-Majd kitaláljuk - ölelte át a vállamat megnyugtatóan,amin halványan elmosolyodtam. - Mehetünk? - Szólt oda a három lánynak,akik éppen akkor értek le.Az utat végig beszéltük,míg meg nem éreztünk a partra,ahol kifeküdtünk a napra.

*Liam Payne szemszöge*

-Liam,miért kellett beleegyezned? - Kérdezte felháborodva Zayn,miközben a stúdió felé tartottunk.
-Mert kötelességem elkísérni - mondtam rá sem nézve a bandatársamra,inkább az utat figyeltem.
-Miért?Ott lesz még az a kettő szerencsétlenség - mondta egyszerűen Harry.
-Vegyél vissza! - Szólt rá Niall mérgesen,és visszatért a telefonja nyomkodásához.
-A húgomról van szó,és próbálok egy normális beszélőviszonyt kialakítani vele,akármennyire sem szeretném - magyaráztam lefékezve a stúdió előtt. - A jó ebben,hogy Danielle is örül - rántottam vállat.
-Igaz,El is be van pörögve a témára - értett egyet Louis.
-Az lehet,de semmi kedvem nincs Pezz nélkül menni - nyavajgott még mindig Zayn.A három sráccal szemforgatva néztünk egymásra.
- Majd Paullal lesz jó ezt megbeszélni - mondta kínosan mosolyogva Louis.
-Reméljük megérti - motyogtam az orrom alatt,és benyitottunk a hangszigetelt szobába,ahol a menedzserünk beszélt a pultnál álló sráccal.Egy gyors köszönés,és bemutatkozás után felvilágosítottam Pault,aki szinte sokkot kapott a hírtől. - Paul!Itt vagy? - Lengettem meg a kezemet előtte.
-Liam James Payne! - Kiáltotta el magát dühösen. - Mégis,hogy képzelted ezt?! - Akadt ki teljesen,a többiek pedig kíváncsian kapkodták a tekintetüket köztünk. - Egy ilyen lány miatt?Minek ugrasz te minden szavára?Még itt lenni sem akar!Minek hoztad el egyátalán?! - Kérdezte fortyogva a dühtől.
-Okosan mit mondasz Paul! - Emeltem fel a hangomat én is. - Megígértem apámnak,hogy vigyázni fogok rá,és nem akarom több veszélynek kitenni! - Mondtam Felcsattanva.
-Engem nem érdekel!Gondolj egy kicsit a bandádra is! - Mondta idegesen.
-A bandám előtt a családom áll!És jelen pillanatban próbálom helyrehozni a kapcsolatomat a húgommal! - Fújtattam mérgesen.
-Liam értsd meg,hogy csak hátráltat! - Magyarázta hevesen gesztikulálva.
-Nem hátráltat - ráztam meg a fejemet.
-Dehogyis nem!Csak te azt nem veszed észre! - Morogta dühösen.
-Igen? - Vontam fel a szemöldökömet. - Akkor válassz!Vagy elviseled,hogy a húgom itt van,és mindig is fontosabb lesz,vagy kilépek a bandából! - Hoztam választás elé,mire a levegő is megfagyott körülöttünk.
-Liam ezt nem gondoltad komolyan - mondta hüledezve Niall.
-Dehogyis nem! - Mondtam komolyan. - Szóval? - Kérdeztem idegesen a menedzseremet.
-Felfogtam - dohogta. - Most viszont menjetek be,mert fel kell venni a számot - lökött be minket a mikrofonokhoz.
-Ugye nem akarsz kiszállni a bandából,miatta? - Ráncolta össze a szemöldökét Zayn.
-Ha úgy adódik,akkor muszáj - mondtam sóhajtva,és feltettem a fejemre a fülhallgatót...

*Gwendolyn Crine szemszöge*

-Ti nem vagytok szomjasak? - Kérdeztem a lányokat felülve a napozásból.
-De - mondták egyszerre.
-Hozok valamit - álltam fel,és indultam meg az egyik büfé irányába,ahol egy nagyon helyes fiú állt. - Helló! - Intettem mosolyogva. - Öt szénsavmentes víz lenne - vigyorogtam.
-Rendben - mondta mosolyogva. - Amúgy,új vagy itt? - Kérdezte kíváncsian,miközben elém rakta a rendelt italt.
-Inkább csak régen jártam itt - nevettem el magam. - Ennyire feltűnő? - Kérdeztem kínosan mosolyogva.
-Nem,csak nem sok ilyen szép lány jár erre felé - mondta magyarázva,amin elnevettem magam,és éreztem,hogy egyre jobban pirulok. - Ismerős vagy nekem valahonnan - nézett mélyen a szemembe,és mintha szikra gyúlt volna a szemében,de látva érdeklődő tekintetemet,inkább megrázta a fejét. - Mindegy,lehet,hogy csak keverlek valakivel - legyintett,és idegesen harapdálta a száját.
-Okés - mondtam furcsállva,aztán felkaptam az öt darab vizes palackot. - Akor én most megyek - biccentettem,és már ott sem voltam.
-Megvan a száma? - Kérdezte vigyorogva Eleanor.
-Nem,de furcsán viselkedett - mondtam homlokomat ráncolva. - Mindegy - sóhajtottam.
-Tudtok szörfözni? - Kérdezte Fearne mosolyogva a lányokat,de szemével a hullámzó óceánt pásztázta.
-Nem - rázta meg a fejét a két lány,mire én annyira ledöbbentem,hogy a szám is tátva maradt.
-Ennyire ciki? - Kérdezte kínosan nevetve Danielle.
-Inkább furcsa - helyesbített Camille. - Annyi helyen jártatok már,és nem tanultatok meg szörfözni? - Kérdezte értetlenül.
-Valahogy nem volt alkalom rá - rántott vállat Ellie.
-És nem is akartok? - Néztem rájuk nevetve.
-Félek,hogy eltöröm valamimet - húzta el a száját Dan.
-És nem lenne baj,ha ... - mutogattunk a barátnőimel nekik a víz felé,mire ők csak megrázták a fejüket,és intettek,hogy menjünk nyugodtan.Miután kikértük a deszkákat,még utoljára visszanéztünk a lányokra,akik vigyorogva integettek nekünk.Mosolyogva merültünk el az óceán habjaiban,és könnyedén álltunk fel a deszkára.Mikor a sokadik 'trükknél' tartottam,megláttam a parton az öt fiút,és Liam beszélt Danielle-el,majd felém fordultak.
-Gwen vigyázz! - Kiáltott oda nekem Camille,és mielőtt bármit is reagálhattam volna,leborultam a szörfdeszkáról,és egy éles fájdalom nyilalt a csuklómba.
-Jesszusom! - Szaladt oda hozzám Eleanor mikor a vízből jöttem ki. - Jól vagy? - Kérdezte fürkésző tekintettel,mire én csak felmutattam a feldagadt csuklómat.
-Gwendolyn normális vagy?! - Kérdezte felháborodva Liam,de látva a többiek szikrázó tekintetét,inkább csöndben maradt.
-Merre van itt kórház? - Kérdezte aggódva Fearne,de mindenki csak megvonta a vállát.
-Pár utcányira van egy,ha jól emlékszem - mutatott az egyik utca irányába Danielle,én pedi felkaptam magamra a pólót,és a papucsba bújva,elindultam a kórházba.Mindenki ledöbbenve nézett engem,de én ezzel mit sem foglalkozva fordultam meg,és mentem a baleseti központba.Amikor a távolból láttam,hogy hol van a kórház,szinte futó lépésben indultam el a lányokkal,és mikor beértünk,azonnal egy ápolóhoz rohantunk,aki kedvesen eligazított minket.
-És hogyan is szerezted a sérülést? - Kérdezte felvont szemöldökkel a doki,mire elmeséltem neki részletesen mindent. - Értem.Akkor egy hét pihenést ajánlok,mivel csak meghúzódott - mondta kedvesen mosolyogva.Megköszöntük a segítséget,és már ott sem voltunk.
-Mit mondott az orvos? - Kérdezte Louis és Liam azonnal,mikor visszaértünk a hotelbe,és a bekötött kezemet nézték.
-Meghúzódott - legyintettem a másik kezemmel unottan.
-És ezt csak így mondod? - Hüledezett Harry,a többi fiúval együtt.
-Miért?Ugrálnom kellene örömömben?Gondolkozz már!Ha kesergek attől nem lesz jobb! - Dörrentem rá.
-Szerintem inkább most öltözzünk át,és menjünk vásárolni - motyogta Eleanor,mire hálásan pillantottam rá.Miután mindenki átment a saját szobájába,gyorsan átöltöztem,és lementem az aulába,ahol mindenki már ott várt. - Mehetünk? - Nézett körbe Ellie,válaszul mindenki bólintott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése