2013. június 19., szerda

25.fejezet: Dalszöveg író?!

Szép napot!:)

Arra gondoltam,mivel nyári szünet van,így hozok nektek egy részt.:))Örülök én annak az egy kommentnek is ami jött,de jól esne,ha több jönne,és elmondanátok a blogról a véleményeteket.:)Mindenesetre,kellemes olvasást a részhez,és a végén kommenteljetek!:)

XoXo Vicky




*Louis Tomlinson szemszöge*

Hatalmas vigyorral az arcomon léptem ki Gwen szobájából,és mentem át a sajátomba,ahol Eleanor várt rám.
-Na,milyen volt a próba? - Kérdezte mosolyogva,az ágyon ülve.
-Nagyon jó!Egyszerűen zseniálisakat ír!A hangja pedig szavakba önthetetlen! - Áradoztam Gwen tehetségéről.
-Tudom,gyönyörű a hangja - emlékezett vissza,mikor nekünk énekelt. - Szóval akkor az lesz az ajándék? - Kérdezte csillogó szemekkel,válaszul csak bólintottam egyet,majd a kezébe nyomtam a dalszöveget.El miközben a szemeivel falta a sorokat,addig nekem eszembe jutott egy ötlet. - Ez fant ... - kezdett volna bele,de félbe szakítottam.
-Lehetne ő az új dalszöveg írónk! - Mondtam a hirtelen támadt ötletemet.
-Louis,tudod,hogy támogatom az ötleteidet,de ezt nem tartom jónak - rázta meg a fejét Ellie.
-Miért?Így legalább pénzt is kereshetne - magyaráztam az érveimet.
-De lehet,hogy ő ezt nem akarja - mondta az ellenpéldát,és egyre dühösebb lett.
-El,muszáj munkát találnia,és ebben segítek neki - mondtam komolyan,és gyorsan lementem a medencéhez,ahol a srácok a vízben lubickoltak,és Zayn az egyik napozóágyon feküdt. - Fiúk! - Kiáltottam oda nekik,mire rám kapták a tekintetüket. - Gyertek ki egy kicsit - kértem őket,amire mindenki kijött a vízből.
-Mi van?Pont készültem volna lefolytani Niallt a víz alá - mondta komolyan Harry,amit nagyon nem értettem,de egy legyintéssel letudtam az egészet.
-Mi lenne,ha Gwen lenne a dalszöveg írónk? - Kérdeztem hirtelen,mire mindenki értetlenül nézett rám. - Fantasztikus dalokat ír,ami tele van érzelemmel,ráadásul kéne neki a munka - magyaráztam.
-Louis,értem én,hogy segíteni akarsz,de nem hiszem,hogy ez jó ötlet - húzta el a száját Liam,de mikor a kezébe nyomtam a szöveget,amit Gwen adott nekem,elkerekedett szemekkel nézett rám. - Tényleg ügyes - mondta elismerően,mikor a srácok is elolvasták. - Nem bánom,lehet - mondta sóhajtva,amire nekem egy hatalmas mosoly terült el az arcomon.
 
*Gwendolyn Crine szemszöge*
 
Dúdolva léptem ki a liftből,és indultam meg a zene terem irányába,hogy jól menjen a dal.
-Gwen!Gwen várj már meg! - Kiáltott utánam valaki,mire megfordultam és értetlenül néztem Camre,aki ziláltan nézett ki. - Igaz az,hogy a srácok dalszerzője leszel? - Kérdezte döbbenten,amit nem értettem.
-Már miért lennék a dalszöveg írójuk? - Kérdeztem értetlenül.
-Niall mondta,hogy te vagy mától a szöveg író - magyarázta,nekem pedig a szemeim elkerekedtek. - Gwendolyn!Itt vagy? - Integetett az arcom előtt a kezével,de ahogyan látta,hogy a fejem kezd lilából vörösbe átmenni,azonnal leesett neki,hogy most mit fogok tenni. - Ne!Gwen kérlek! - Jött utánam a medence irányába,ahol ott voltak a fiúk,akiknek nagyon jó kedvük lehetett.
-Á!Gwen,de jó,hogy jössz! - Indult el felém Louis,mintha mi sem történt volna.Dühösen trapoltam oda hozzájuk,és mikor elé értem,akkora pofont kevertem le neki,hogy még az én kezem is belesajdult,míg az ő arcán egy hatalmas tenyér nyom virított. - Bazd meg!Normális vagy?! - Háborodott fel azonnal.
-Milyen dalszöveg író?!Tomlinson neked teljesen elment az a maradék eszed is?! - Förmedtem rá.
-Miért?Kell a pénz nem? - Kérdezte értetlenül,és mire adtam volna még egyet,Fearne lefogta a kezemet,és erősen tartotta a testem mellett.
-Nem éri meg - motyogta nekem.
-Te meg hogy lehetsz ilyen barom?!Azonnal igent mondani?Komolyan,kezdek kételkedni abban,hogy rokonok vagyunk! - Fordultam Liam felé hirtelen,aki azt sem tudta,hogy mit csináljon. - Tudjátok mit?Fulladjatok meg! - Löktem őket a medencébe a mellkasuktól fogva,és mit sem törődve velük,megfordultam,és visszamentem a szobámba,ahová mikor beértem,idegesen dobtam le magam az ágyra,és néztem magam elé.Dühösen vettem a kezembbe a füzetet,és téptem ki a lapot,amin az én szövegem szerepelt,mivel Louis-val együtt énekeltünk volna.Mikor kitéptem a papírdarabot,sóhajtva lapoztam egy új oldalra,és addig gondolkoztam egy újabb dalon,amíg a kezem,szinte önnálló életre nem kelt,és írta a sorokat.Félve kezdtem el olvasni a szöveget,míg nem jöttem rá,hogy ez tényleg fantasztikusra sikeredett.Mosolyogva kezdtem el átírni a dallamot,és mikor az is megvolt,elkezdtem dúdolni,hogy hogyan is hangzana a dal.

*Fearne Wright szemszöge*

Idegesen néztem a két fiút,akik köhögve jöttek fel a felszínre,és értetlenül néztek körbe.
-Nektek teljesen elment az eszetek?! - Támadtam a fiúkra. - Hogy lehettek ennyire hülyék?! - Kérdeztem felcsattanva,mikor kijöttek a vízből.
-Ne kiabálj!Pont a te hangod az,ami nem hiányzik még nekem - morogta Liam,mire nekem felszaladt a szemöldököm.
-Igen?Akkor tudod mit?Fulladj bele a medencébe!Hidd el,azzal mindenkinek jót tennél! - Mondtam gúnyosan. - Ha forodított esetben történt volna ez,te mit csinálnál? - Kérdeztem tőle karba font karokkal,de választ már nem tudott adni. - Tudod,kettőnk közül mégis én vagyok az,aki többet van a húgoddal,és vigyáz rá,ahhoz képest,hogy te a bátyja vagy - ráztam meg a fejemet. - Ha most sem vetted volna észre,akkor megvárom,amíg rájössz magadtól - veregettem meg a vállát,és hagytam ott a döbbent arcú társaságot,és mentem fel Gwenhez,akinek a szobaajtaja zárva volt. - Gwen!Nyisd ki kérlek! - Dübörögtem az ajtón,mikor hirtelen kinyílt az,és mögötte megláttam Gwent,aki dühösen nyitotta ki az ajtót. - Jól vagy? - Kérdeztem tőle arcát fürkészve,de ő csak megrázta a fejét.
-Azt nem értem,hogy ez miért jó neki!Mindent elmondtam,mert megbíztam benne,és azt is,hogy egyedül szeretnék talpra állni! - Fakadt ki,miután bementünk a nappaliba.
-Gwen,minden megoldódik!Nem kell idegeskedned miatta - nyugtattam meg,amennyire csak tudtam. - Csak jót akart,de a hülye fejével,nehogy azt nézd ki belőle,hogy tud gondolkodni - ráztam meg a fejemet,amin elnevette magát. - Nekem viszont mostmár mennem kell,mindjárt kidőlök - kedztem bele a mentegetőzése,mire ő megrázta a fejét.
-Nyugodtan menj - mondta mosolyogva.

*Gwendolyn Crine szemszöge*

Mikor Fear kiment,sóhajva mentem be a szobámba,és gyorsan felkaptam az éjjeliszekrényről a dal másik felét,aztán leindultam a medence irányába,ahol Liam és Louis próbálták szárítani magukat.Amikor megláttak,döbenten néztek rám,hogy mit akarok tőlü,de ahogyan Louis elé léptem,a kezébe nyomtam a kottát,rajta a szöveggel. - Remélem majd tudjátok hasznosítani - mondtam gúnyosan.
-Gwen,hallgass végig - nézett rám kérlelően Lou,de megráztam a fejemet.
-Nem vagyok rá kíváncsi - morogtam. - A dal a tiétek,azt csináljátok innentől kezdve amit akartok - legyintettem unottan. - De ne gyertek hozzám többet - mondtam az előttem álló két srácnak,akik olyannyira ledöbbentek,hogy meg sem tudtak szólalni.Lenézően néztem végig rajtuk,és mentem vissza a szobámba.Idegesen kaptam fel magamra egy normálisabb ruhát,és miután készen lettem,gyors léptekkel mentem ki az épületből,egyenesen oda,ahol az ajándékomat elpróbálhattam...

7 megjegyzés:

  1. szia! Nem rég találtam rá a blogodra és nagyon tetszik várom a kövi részt siess vele puszancs!!!!! <3 <3 <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök,hogy tetszik a blogom.:) Sietek!:) <3
      Xx Vicky

      Törlés
  2. Szia! Ez is eszméletlen rész lett, nagyon bejön hogy Gwen ilyen makacs /továbbra is legyen az:DD. Siess!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Egy ideig még makacs lesz,de majd idővel (jó sokkal...,vagy nem :P) változni fog.:D Sietek!:))
      XxVicky

      Törlés
  3. JÉZUSOM!!
    Fantasztikus lett.Nagyon tetszett :D Siess a következővel,mert.....mert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Köszönöm!:)) Örülök,hogy tetszett a rész,és sietek,mert...sietek!:D
      XxVicky

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés