2014. február 8., szombat

Bocsánat!

                                            Sziasztok!:)

Igen,tudom...Mocsok vagyok,hogy most írok,de megvan a maga története ennek is.Emlékszem ara,hogy mit ígértem,és sajnálom,hogy nem tartottam be. :( Azert írok most,hogy február vegére fogom feltenni a következő részeket erre,és a masik blogra.Addig is szüneteltetem.Remélem maradtak még olvasóim,ha igen,azoktól mégegyszer elnézést kérek.Mostanában sok családi ünnep lesz,amire több időt szeretnék szánni,remelem megertitek.:)
Szóval,ha még maradt néhány ember,akinek még jelent valamit az írásom,akkor azoktól annyit kerek,hogy várják meg ezt a kis időt,aztan,minden percemet erre,és a másik blogra fogom szánni.:)
Ja,és így utólag is boldog újévet szeretnék kívánni mindenkinek!:) Remélem mindenkinek úgy alakult a tavalyi év,ahogyan szerette volna,és úgy indult az idei is.:) (Tényleg,idén lesz a blog 1 éves!:)))

2 megjegyzés:

  1. szia :) nemrégen kezdtem el olvasni és asszem igyan olyan reakciót váltott ki belőlem mint sok másik lányból. imádom. :) és várom az új részt ^^

    VálaszTörlés