2013. október 4., péntek

II. kötet 9.fejezet: Kicsinállak Malik!

Helló!:))

Köszönöm a díjat,az előző részhez jött kommenteket,és a cseréket!:)) Meghoztam nektek a kilencedik fejezetet!:) Viszont annyit elmondanék (nem résszel kapcsolatos),hogy szerdán,és csürtörtökön,biztos,hogy nem tudok részt hozni! Remélem megértitek,és ne aggódjatok,mert ugyanúgy fogom hozni a részeket!;)
Kellemes olvasást!

XoXo Vicky

 

*Gwendolyn Crine szemszöge*

Reggel álmosan nyújtózkodva ébredtem,de Zayn-t nem találtam magam mellett.Értetlenül ültem feljebb az ágyban,amikor eszembe jutott,hogy ma mentek interjúra.Szokásosan indítottam a napomat,és mikor a fürdőből kiléptem,egy szál törülközőben,és felcsavart,vizes hajjal,leültem a tévével szemben levő kanapén.Unottan kapcsolgattam a csatornák között,míg nem hallottam meg egy ismerős nevet,amire felkaptam a fejemet.
-És igaz a hír ezek szerint?Tényleg eljegyeztétek egymást? - Kérdezte mosolyogva egy szőke,idősebb nő az én barátomat,aki mellett Perrie ült szélesen vigyorogva.
-Igen - bólintott mosolyogva Zayn,mire én hitetlenül meredtem a képernyőre. - Ideje volt,hiszen nagyon szeretjük egymást - ölelte magához a szőke hajú szörnyet,és egy csókot nyomott a szájára,amit nem bírtam tovább nézni,és kikapcsoltam a tévét.Éreztem,hogy a könnyek szinte ellepik a szememet,és a síró görcs folytogat.Nem hiszem el,hogy újra bedőltem.Hogy megint megalázhatott egy fiú,és újra végig tiport a lelkemen.Gyorsan felpattantam a kanapéról,és beszaladtam a háló szobába,ahonnan minden cuccomat belepakoltam a bőröndőmbe.Egy papír darab a kezembe akadt,amit ahogyan megfordítottam,megláttam magamat,és Zaynt,amint ő átölel hátulról,és úgy mosolygunk bele a kamerába.Nagyot nyelve,elő kaptam egy tollat,és a hátuljára ráírtam:
Boldog 1 hónapos fordulót!
P.S.: Remélem sokáig együtt lesztek!
A párnájára rátettem,majd szó nélkül kiléptem a szobából.Amint leértem a recepcióhoz,az egyik alkalmazott kezébe nyomtam a kulcsomat.
-Ne mondja senkinek,hogy elmentem - mondtam komolyan a szemébe nézve,mire ő kissé félve bólintott egyet.Sietősen indultam el a reptér irányába,ahol a hosszú sorba beálltam,hogy jegyet tudjak venni.Amíg vártam,előkaptam a telefonomat,és kivettem belőle a kártyámat,amit az egyik kukába dobtam.Nem akarom őket látni,és nem akarok emlékeket őrizni egyetlen olyan pillanatról sem,ami hozzájuk köthető.Még a bátyámra sem,hiszen ez az egy ami "összeköt" minket... - Egy jegyet kérnék a Párizsi járatra - mondtam a pult mögött álló hölgynek,aki mosolyogva gépelt be mindent.
-Negyed óra múlva indul újabb gép Párizsba - mondta átnyújtva a jegyet,amit hálásan fogadtam el,és már ott sem voltam.Ahogyan felértem a gépre,és leültem a kijelölt helyre,halk zokogásba kezdtem.Tehát így hagytam el Görögországot...

*Zayn Malik szemszöge*

-Jó voltál haver - adott pacsit Louis,amikor a szoba ajtó elé értem.
-Köszi - mondtam féloldalas mosollyal,hiszen tudtam,hogy ő nem arra az interjúra gondolt,amit Perrie-vel csináltam,hanem amin velük voltam.Sohajtva nyitottam be a szobába,ahol felkapcsoltam a lámpát. - Kicsim!Megjöttem! - Kiáltottam be ahogyan beértem,de nem jött válasz.Összeráncolt szemöldökkel nyitottam be a hálóba,de ott sem volt,csak egy papír feküdt a párnámon,amit azonnal felkaptam.Elkerekedett szemekkel ejtettem ki a kezemből,amint elolvastam a tartalmát,és tehetetlenül rogytam le a puha ágyra.Idegesen mentem át Fearne szobájába,aminek ajtaján fortyogva dübörögtem.Amint megpillantottam a félmeztelen Harryt,és a hozzá dörgölődző lányt,szemforgatva néztem rájuk. - Gwen eltűnt! - Mondtam hadarva,mire Fearne izzó szemekkel nézett rám.
-Tessék?! - Akadt ki hangosan,amitől cseppet sem tűnt barátságosnak. - Mit műveltél vele?! - Kiabált rám dühösen,és egyre közelebb jött,ezzel a folyosóra taszigálva engem.
-Fearne,halkabban! - Csitította Harry a barátnőjét,mivel Louis-ék és Liam-ék is kijöttek a hangzavarra.
-Mi folyik itt? - Kérdezte ásítva Liam.
-A húgod eltűnt - motyogta idegesen Fearne,amire felkapták a fejüket.
-Micsoda? - Kérdezte már kikerekedett szemekkel az idősebbik Payne.
-Srácok,nem lehetne halkabban? - Kérdezte hirtelen a szobából kijövő Niall páros szemüket dörzsölve.
-Fogd be! - Mordult rá Fear.
-Mi a baj? - Kérdezte éberebben Camille.
-Gwen eltűnt - mondta fortyogva a barna hajú lány,mire Cam azonnal rám nézett.
-Mégis hogyan? - Kérdezte döbbenten tőlem.
-Miért néztek mindannyian Zayn-re? - Kérdezte témát váltva Liam,aztán leesett neki. - Nem tehetted - nézett a szemembe komoran. - Ti mind tudtatok  róla? - Nézett körbe mérgesen,de mindenki csak lesütötte a szemét. - Mit tettél vele? - Kérdezte már tőlem,mivel a többiektől nem kapott választ.
-Esküszöm nem az én ötletem volt! - Tettem fel védekezően a kezeimet.
-Mondd már! - Szólt rám Camille és Fearne.
-A menedzsment azt kérte,hogy tegyünk úgy Perrie-vel,mintha eljegyeztük volna egymást.És a mai interjúban azt kellett beadnom,hogy igaz a hír - motyogtam szégyenkezve,aztán megéreztem egy erős kezet,ami a falhoz nyom a nyakamnál fogva.
-Liam! - Sikoltott fel Danielle ijedten El-el együtt.
-Ha megtudom,hogy komolyabb baja esett,én komolyan mondom,hogy halott vagy - nézett mélyen a szemembe. - Addig minden egyes napodat meg fogom keseríteni!Kicsinállak Malik! - Mondta fröcsögve,és idegesen eresztett el,aminek az lett a vége,hogy lerogytam a földre.Undorodva nézett le rám Liam,és mérgesen csapta be maga mögött az ajtót.A többiek hitetlenül néztek rám,amikor Fearne megszólalt.
-Remélem életed végéig marni fog a bűntudat - mondta gúnyosan,majd Harry-re nézett. - Holnap a te cuccodat nem akarom meglátni a szobámban - nézett a göndör hajú srácra,aki ledermedve nézett a becsapódó ajtóra.
-Rád is ez vonatkozik - nézett Niallre hirtelen Camille,aki nem értette,hogy mit is mond a szőke lány. - Komolyan mondom - morogta a fiúnak,és már ő is a szobájában volt.
-Remélem elérted a célodat - fonta össze a karját Danielle. - Boldog egy hónapot - mondta gúnyosan.
-Miért jó,ha mindenkit elveszítesz magad körül? - Kérdezte El értetlenül,de tekintetéből látszott,hogy mennyire csalódott.Louis egy fejrázással,és szikrázó tekintettel nézett rám,mire én lassan feltápászkodtam a földről,és bekullogtam a szobámba.Nagyot nyelve ültem le az ágyra,és gondolkoztam el,hogy hol is lehet ő...

1 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett
    tudtam én hogy Perrie volt az akivel találkozott
    nagyon várom a folytatást remélem hamar lesz majd :)

    VálaszTörlés