2013. április 21., vasárnap

A búcsú ideje

Sziasztok!

Hát,nem tudom,hogy hol is kezdjem...
Gondoltam,hagyok nektek pár napot,hogy kommenteljetek,vagy adjatok valami visszajelzést,de semmi.Azt hittem,hogy sokatoknak elfoglaltsága van és azért nem,de rájöttem aztán,hogy miért.
Nem vagyok a legjobb író,és gondolom nem egy jó történetet írtam.
Szerettem ezt a történetet,és bőven van is még ihletem,de sajnos ha nincsen visszajelzés,vagy nézettség,akkor sajnos nem tudom folytatni a sztorit.Az eddigi kommenteket nagyon szépen köszönöm Cindy-nek!:)
Ha valaki szeretné,még hogy folytatódjon tovább a sztori,akkor kommenteljetek,ha pedig nem,akkor sajnálom,de itt a vége.
Hiányozni fog Gwen,a One Direction,El és Dan,Fear és Cam,az akciók,és a kísértő múltak...
A többi mind rajtatok múlik!;) Addig is sziasztok!

3 megjegyzés:

  1. én szeretném *-* szerintem nagyon jó sztori ;)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó és kár lenne ha abbahagynád.

    VálaszTörlés
  3. Elvesztem,de merem bejelenteni,hogy épségben előkerültem.
    Mint az előttem írók is,én is szeretném ha folytatnád,hisz ha abbahagyod az írást,megőrülnék.Mit fogok akkor nagy átéléssel olvasni?És akkor hogy fogok idióta kommenteket hagyni?

    Szóval térden állva könyörgök Neked,ne hagyd abba! :D ♥

    VálaszTörlés